I mitt vita vackra vinterland

Nu är jag äntligen hemma i söderhamn.. kom hem igårkväll.. Skulle ha åkt i söndags efter jobbet men de var sånt snöväder så ingen våga köra, men igår kom brorsan och hämta mig.. Han är ju van att köra i alla väder. han är en ängel :)
Det var inte ett roligt väder att åka i, men de gick bra..

Jag hade ju aldrig kunnat tagit ett tåg heller med all min packning.. Brorsan bara ruska på huvudet åt mig :)  4 väskor och 2 påsar + sminkboxen :) haha, måste nog sortera ut en massa innan vemdalen, haha..

Han skjutsade mig direkt ut till syrran, för jag skulle sova där och mysa med barnen, henne och Pelle..
Å där i mitt barndomshem var det så vackert med all snö.. Som en tavla:)


Tessan i min peruk :))

Idag har jag, syster och Denise varit ut å julhandlat en massa.. Var in på gammeljobbet statt en sväng så jag fick träffa Malin lite, för jag skulle in å köpa förköp åt Ante till juldagen..

Lilla sötnosen skulle ha korv hon :)

Nu har jag varit med brorsan, vi åkte ut till syrran för johanna, matilda och Julle var där :)
Men nu e jag hos mamma.. vi myser till shirley, sanna och sonja.. Jag tycker Sanna har en sån otroligt vacker röst så det är nå makalöst..
Och efter de här ska vi se cattis & compani för sveriges underbaraste tjejer ska va med.. Lill-babs, Malin och Kristin :)
Det krockade med favoritprogrammet andra avenyn, men de struntar jag i.. :)
Ha en mysig kväll allihop..
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0