Jag har sett snö idag :)

Nyss hemkommen från söderhamn..
Åkte med Karin och Christian hem i fredags efter jobbet..
Åkte direkt ut till syster.. Pelle skulle på bandy kl19 och syster jobbade till 21.30 så jag fick lite ensamtid med barnen :) Vi tände massa ljus, ställde fram massa fredagsmys och tittade på idol finalen.. Jag hade gjort klart för barnen att de var full fokus under idol och inge skrik och hets :) Kevin frågade: Moster, får man dansa då?? hahaha.. Japp bara du e tyst medans Erik sjunger.. :)
Å vem vann???? Jo
Erik!! :)) Ja var så nervös, så nervös.. Men så glad jag är nu:)
(blev dock arg när jag läste tidningarna dagen efter om folk som var irreterade på att Eriks flickvän Ninni klev upp på scenen med honom, men de är väl inte så konstigt alls tycker jag.. när man vet lite mer om dom så kanske man förstår, men tycker inte man ska yttra sig om man inte vet varför hon gjorde det) så det så!!! :)
Syster kom hem så hon hann se de viktigaste iaf :) Sen kom Matilda och Jempa ut också.. Matilda var så brun, blond och fin min älskling efter thailands semestern (hon kom hem i fredags morse)
På lördag morgon väckte syrran och Denise mig kl kvart över åtta på morgonen för vi skulle se Erik på nyhetsmorgon på tv 4.. :)

Sen så spelade vi bowling på wii (och jag kan säga att jag har världens träningsvärk i armen nu)
Sen åkte vi ut på E-center å handla och åkte hem och gjorde tacos.. Matilda och Alex kom ut  och åt också..
Sen skjutsade Matilda in mig till stan, hem till mamma..
Vi hade myskväll (pappa skulle också komma, men han insåg att det var för mycket sport på tv.n så han stannade hemma hos sig, haha)
Kollade på film och hade jättemysigt..

Presenten från mig, syster och bror till mamma nu när hon fyllde år:)


Mamma nermyst under filten till filmen :) <3


Mamma klev upp 6 och for å jobba imorse och min syster kom och väckte mig halv elva, annars hade jag väl aldrig kommit upp, mammas säng är nämligen den skönaste i världen :)
Vi drack kaffe å åt lite frukost sen åkte vi ut till styvje och hälsade på Matilda och Alex..
Sen åkte syrran till jobbet och jag, matilda och alex åkte och köpte mat och åkte hem till mamma å åt.. Sen åkte dom hem till Hudik..
Då kom min goa kompis Johan och hälsade på mig hos mamma.. Drack kaffe å surrade en massa..


Och det började SNÖA!! Fina STORA flingor.. Å så glad jag blev :) Älskar ju snön jag..
Försökte få bild på det från mammas balkong men de blev visst inte så bra :)


Mamma kom hem strax efter Johan hade åkt.. Vi kollade lite på tv, jag duschade och gjorde mig redo för sängen i gävle:) Så jag bara skulle kunna stupa i säng när jag kom hem, men självklart fastnade jag i soffan me datorn och tv.n ändå..
Karin och Christian hämtade mig hos mamma strax före 22..
Men nu måste jag nanna.. ska ju jobba imorgon.. 8 dagar kvar nu tills "jullovet" Nästa tisdag, den 22:a kommer Papsen å hämtar mig och ALL min packning, vilket lär bli en massa eftersom jag åker direkt från söderhamn sen till vemdalen :)
Puss och godnatt


GRATTIS IGEN ERIK!! :)
Och grattis till Marie också. ni lyckades ju hur bra som helst ;) Ni e båda mina idoler:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0