Massa snö :)

Oj oj va fint det snöar ute, det är alldeles vitt och fortfarande faller det stora fina flingor :)

Idag har jag jobbat me min enorma träningsvärk :)
Efter jobbet mötte jag och Nathalie upp Kasia på stan, hon har varit ledig idag.. Vi gick på waynes, tog en chai Latte :) Sen åkte vi hem till mig.. Käka mat, spelade lite kort, sen kolla vi på svenska hjältar.. Och gissa vem som grät i floder? japp såklart jag :)

Den osminkade sanningen :)

Iofs hade jag smink, men de ligger UNDER ögonen efter svenska hjältar..
Oj vilka armmuskler Kasia har fått ser jag nu :)
Grymt :)
Tjejerna åkte nyss hem, el ja Kasia åkte hem till sin Robban!!
Jag har påbörjat packningen inför Jul och Nyår.. Det kommer bli så sjukt mycket packning..
Först Söderhamn i 6 dagar och sen direkt därifrån till Vemdalen en vecka :)
Va har jag mer gjort då tro? Jo just, jag har pratat lite me Pontus i telefon om just Vemdalen..
Blir första året för han med Team 42.. Han vet inte vad han gett sig in på :) haha
Nu ska jag krypa ner och hoppas på att det är lika vitt och fint imorgon när jag vaknar!!

Puss och godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0