ALDRIG MER!!

Vill jag gå igenom detta..
Den här kvällen har varit hemsk.. Mitt hjärta har brustit och läkt igen på samma kväll..
Jag och den personen som står mig närmast i livet har gått runt och hållt saker inne för varann. Missförstått varann totalt..
När hon skrev att hon kände de som att jag glömmer bort henne och att jag blivit förändrad och att hon inte kunde komma till mig som hon alltid kunnat, så brast det för mig..
Jag bröt ihop totalt, kunde inte andas.. Bara grät och grät.. Föll ihop totalt.. Tur jag hade Jenny och Fredrik ikväll..
Vi har aldrig nånsin bråkat på 20 år.. Det har alltid varit vi mot världen...
Alla mina hemligheter, dumheter har hon varit först med att veta, och jag för henne..
Min bror fick också rycka in och vara terapeut..
Vi grina på varsit håll.. Men sen prata vi ut och insåg hur vi enbart missförstått varann.. trott vi har varit sur och hållt oss undan varann, när de egentligen varit tvärtom.. Vi har saknat varann, och velat träffats som vi alltid gjort.. ensamma me massa mys och kärlek.. Men de har varit så mycket förändringar på slutet för oss att det blivit pannkaka av alltihop..
Jenny skjutsade dit mej efter enormt mycket tårar så vi fick kramas..
Å det var skönt..
Det kunde inte ha slutat bättre..
Ja hjärtat, jag vet att du älskar mig.. Och jag älskar dig mest..
De e du och jag mot världen, som de ska vara, som det alltid varit och som det ska förbli..
De här var första och sista gången..

Näe nu måste jag sova, jag är helt slut.. Har väl gråtit i sissådär 5 timmar el nåt..

Och kära vänner.. Glöm aldrig att prata med varann.. Håll aldrig saker inne..
Pratar man om det, så löser man det..
Puss och godnatt..


Kommentarer
Postat av: Jessica : )

Hej hjärtat!!! Allt bra? Men skönt att ni har ordnat till d!!! Du var ju orolig redan när jag va på kaffe!!! var rädd om dig!! pöss!!!!

2009-02-21 @ 22:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0