Alla hjärtans dag!

Ja de må väl så vara..
Men inte för mig!! Eller på sätt och vis handlar ju denna dag om en massa kärlek för mig med..
Men inte på det viset..
För mig är det bara Sörlings födelsedag..
Han skulle ha fyllt 39 år idag..
Älskade vännen!
För 2 år sen idag satt vi och skrattade, festade och mådde tokbra hemma i hans lägenhet och firade hans födelsedag..
Och nu finns han inte mer..
Va sjukt de är..

Det slutar aldrig att göra ont..

Grattis på Födelsedagen vännen! Älskar dig och saknar dig!



Och till er andra nära och kära jag älskar.. Grattis på alla hjärtans dag eller vad man säger!!
Ni vet jag älskar er..




Kommentarer
Postat av: kasia

älskar dig också pullki :D

2009-02-16 @ 23:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0