Försöker

bli riktigt skönt trött nu..
behöver sova!
Jobba imorgon igen, sen är det heeeeelg.. å ledighet =)
Ska göra något som jag lovade någon tidigare:)

Överflödig information om Linda:)

Låt på väckarklockan:Inte bara drömmar- Lars Berghagen
Ringsignal: Varför åka skidor när man kan åka spark :)
Senast mottagna samtal från: Rickard
Senast uppringda: Johanna
Senast missat:  Storebror
Senast sedda film: Patrik 1,5
Favoritserie: One three hill
Snyggaste kända kille: Mikael Persbrandt & Peter Settman
Vill helst ha sex med: Samma som ovan, men de finns en till.. ;)
Om jag fick va en kändis, vem?: Sophia Bush


När sa du jag älskar dig senast: Idag
Vad stod de i ditt senast skickade sms: tack själv.. Ja absolut. Puss
Till: hemlis
Vad stod de i ditt senast mottagna sms: Tack för en jättemysig kväll, det måste vi göra om snart. Puss
Från: hemlis
Vart önskar du att du vore just nu: Vemdalen (låg just å tänkte på det)
Vem skulle du vilja träffa just nu: Emilia min bästis..:) Mycket att prata om.. Men eftersom jag ligger i sängen och ska sova strax så kanske jag skulle välje nån annan, men vore de dag så var de Emilia :)

Det var lite fler frågor, men jag fortsätter med dom nästa gång tror jag, för jag har just nu uppnåt den där tröttheten jag var ute efter..:)
Så sov gott mina kära..

Avslutar med en låt tillägnat min bästa vän Jennsan och brorsdotter Johanna :)
Underbar text..

Kommentarer
Postat av: Jennsan

Tack min älskade bästa bästa.. Älskar dig mest.. Pussen

2009-02-21 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0