Hooked on a feeling...

high om believing :)

va roligt det är att få kommentarer :) Men jobbigt när man inte vet vilka det är.. När det bara står ett förnamn liksom :) ha ha.. blir ju nyfiken..

Ja idag har man varit ledig.. sov ut till 11 idag, sååå skönt.. Klev upp å tvätta lite åt mig och Fredrik.. Sen hade jag ju främmande hela dagen.. skönt.. Med tanke på gårdagen..
Den började jättebra.. El ja, det var tokjobbigt på jobbet igår faktiskt.. Mina fötter hade en av sina bad days igen..
Men Fredrik hämtade mig på jobbet, vi åkte hem å duschade och sressa oss i ordning, sen åkte vi till interpool å träffa upp grabbarna.. Drack nån öl och spela biljard..
Det var jag, Fredrik, Jonsson, Böxa, Stenberg. Kasia kom sen också.. Det var en till kille också som jag aldrig träffat men minns inte va han hette :)

Kasia och Anders :)

Jonsson och Böxa ser nästan lite halvkära ut =)


På slutet av kvällen fick jag ett sms av en extremt ledsen vän, så de var bara att ta på sig jackan och rusa iväg till denne..
Var med min vän tills jag insåg att de var lugnt.. Sen hem till mig och tokgrina i sängen, det var tokjobbigt och det skar i hjärtat av att se någon man älskar så ledsen..
Så jag var inte särskilt pigg idag.. Men de är det värt om man får chansen att trösta å va till hjälp för en vän..
Älskar dig gubben, så himla himla mycket..<3

Jenny kom hem från söderhamn idag å jag var ute å åkte bil med henne för första gången :)
Min älskling fick ju körkort i fredags... Så himla duktig är hon och jag e så sjukt stolt över henne..
På så kort tid lärde hon sig å blev grym.. Hon har ju typ kört bil en gång innan, så det är så bra..
Jag var nervös första kvarten men sen gick de bra..


Nu ikväll har vi bara tagit lugnt..
Jag Jenny, Fredrik och Böxa har suttit hos mig och spelat yatzy..
Väldigt mysigt.. tack för de alla mina sötisar :)
Nu har Jenny åkt och jobbat, och jag ska gå in till fredrik en snabbis å surra lite, sen e de natta för mig.. Jobb imorn igen..

Ger er ett gott skratt innan jag avslutar!! :)


Den här sista e ju min personliga favorit :) Just de som är vid tiden 3.08 ha ha ha..
Saxparty =)

Näe nu börjar ´Freddan bli otålig.. Godnatt allesammans..
Puss
/ Linda
Ps: jag är offeciellt kär i Peter Settman, men säg inget till nån :) ha ha

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig också vännen. du ska veta att ja uppskattar allting du gjort. vet inte vad jag skulle gjort utan dig!!!!

2009-02-17 @ 04:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0