spin my head right round.. ;)

Ja det gick ju nästan som jag sa i mellofest igår.. Bwo till andra chansen.. hmm, oväntat och chockartat men som alltid i melodifestivalen, kan de mest skumma sakerna hända.. man kan aldrig veta.. :)
Hört lite inside romours om att Mollys låt skulle va kopierad av Whitneys låt " i have nothing"..
Det läre ja kolla upp.. :)
Igår fick jag se en hel del av Martin Kagemark och det var som alltid lika roligt.. Det är då det känns att det är melodifestivalen :) Men helt ärligt så tycker jag inte att själva underhållningen e så bra detta året.. Inte som det brukar..

Nu är jag hemma hos Johanna.. Ska sova här inatt.. Vi har käkat kycklingsallad och fixat lite inför hennes 20års fest..
Nu ska vi kolla på film och käka apelsin och kiwi =)
Vårt nyttiga nya liv har börjat..
Jag har gjort det förr och jag ska göra det igen. Har legat på latsidan ända sen vemdalen nu.. Inte bra! Inte bra alls!

Jag är även så himla lycklig nu.. har massa skoj på gång! massa underbara grejer..
Lindagrejer.. =)
De första är att den 23 februari ska jag och Jenny ha en riktig bästisgrej..
Vi åker till sthlm, shoppar lite, tar in på hotell och på kvällen har vi bokat bord på vickan. Ska käka mat först sen titta på schlagershowen med min favoritgrupp schlagerfeber.. Alltså Martin Kagemark och gänget.. Jihoooo, det ska bli så sjukt skoj så ingen kan nog förstå.. Som jag längtat =)

och sen..
Den 6e april är det Berghagen kryssning igen.. :)
Helt allvarligt! Hur mycket kul ska inte jag göra?! ha ha..
Helt nöjd..

Näe nu vill Johanna ha datorn så vi kan börja kolla på film..
Ska se en riktig klassiker.. Walk the line... Grym!! :)
Sen ska vi nanna.. Jobba imorn..
Har tagit medicinen rexan nu, så jag ska nog bli trött samtidigt som trötter här bredvid :)
Vart tar lediga helgerna vägen?!
poff så är dom över..

Fick en otroligt skojsigt samtal från min yngsta brorsdotter idag också.. Vart himla glad..
Är så lycklig för din skull min smultronblomma..
Älskar dig och saknar dig sååå himla mycket.. Men på fredag ses vi.. :) jippie..
Min vackra vackra otroligt fina flicka =)
här är en låt just för dig! Du vet att jag alltid tänkt på dig när jag hör den..


Puss och Kram / Lindhs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0