Hemliga berättelser å Mello :)

Jag blir så trött på mig själv att jag aldrig har tid att skriva i bloggen... Skärpning på mig!!!
Ikväll var det ju första delen i melodifestivalssvängen.. :) Love it.. men jag återkommer till det senare :)

Vad har hänt senaste veckan då tro.. Bara jobb faktiskt.. Sov hos min kära brorsdotter i 3 nätter gjorde jag.. Jättemysigt och jag fick sova... Hon e ju väldigt kvällstrött min älskling så jag gick å la mig samma tid som henne varje kväll.. Det var behövligt för mig.. :)

Men tanke på hur förra helgen slutade behövde jag vila upp mig och ta det lugnt kan jag säga..
Jag var ju så kaxig och säker hela veckan innan :) Jag skulle minsann vara full hela helgen och parta loss som bara tusan.. Var partysugen exakt hela veckan också.. Tjatade inte om nåt annat tror jag :)
Och hur slutade det då?.. ha ha.. bra men ändå inte så bra..
Vi satt här å festade på fredagen först. Jag, Böxa, Kasia och Nathalie, men vi åkte till Moberg sen istället..
Sen blev de heartbreak.. Hade tokskoj. Jag och Kasia sprang stup i kvarten till baren och tog oss fishermans friends shots.. :) Å herregud, jag blev inte nykter..
Och vi var inte direkt villiga att gå hem när dom stängde kl 2 heller, för när klockan var typ tio över två lyckades vi, jag Kasia och "en till som jag inte nämner namnet på här" :) få köpa en shot i baren (fråga inte hur vi lyckas me de) och vi var nog inte ute förrän halv 3 heller..
Nämnde jag att jag blev tokfull?? Ja gjorde det va? haha..
Ni måste va medveten om det innan denna berättelse e slut.. =)
Iaf så tog vi taxi hem jag och denne kille jag fortfarande inte nämner namnet på..
Vi skulle ju vara hemliga, och inte berätta för någon att han följde med mig hem.. :))
Full? ja de va jag.. sa jag inte det? ha ha. ( nu kommer det)
Taxin hann knappt stanna ordentligt på vändplan utanför mig förrän jag öppnar dörren och KRÄKS :)
Fräsch tjej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Börjar gå mot mig port å då har vi någon som kommer å tutar i en bil.. hmm
Typiskt.. Stans största retsticka... Fredrik Wedin.. som kommer hem från jobbet.. PRECIS när vi skulle va hemliga också..
Och inte nog med det.. När han kommer fram till oss så står jag återigen framåtlutad å KRÄKS!! :)
Berätta jag att jag druckit ganska ¨många fishermans å att jag var full? ha ha..
Dagen efter vaknar jag kl 9 på morgonen av att jag känner mig uttittad och hör viskningar..
Det är min kära bästis Jenny och lilla Milo som står å tittar på mig och den som jag inte nämner namnet på :)
1 timme senare kommer Karin å plingar på dörren å känner sig redo för att åka till stan å handla present till Jenny som fyllde år..
Japp.. SÅ hemliga blev vi :)
Och det var heeeeela helgen som jag skrytit om att jag skulle parta loss.. Det blev fredagen d bara.. lördagen vart till å va bakis å mysa hemma bara =)

Igår va de ju fredag igen och min kära syster och älskar syskonbarnen kom.. Johanna och Julle var barnvakt och jag och syster festade och gick ut me gänget.. Heartbreak.. ingen fisherman blev de för mig denna fredag :)
Ikväll har vi myst på som tusan.. melodifestivalen och film, jag syster och barnen..
Melodifestivalen då? hmm..
Jag älskar ju den å allt som har med den att göra..
Men ikväll :( inte speciellt kul..
När de precis började fick jag tårarna i ögonen ( jag är ju känslig men jag älskar ju de här med shlager å låttexter så jag blir ju så sentimental) Barnen och syster bara skrattade åt mig dom.. Dom e van :)

Men sen.. usch, det kändes bara som ett stort stressobjekt.. Något som skulle skyndas igenom.. man blev ju stressad..
Och vart var MARTIN??? Martin Kagemark, min största idol å världens bästa dansare och körsångare..:(
Besviken..
Han ÄR ju melodifestivalen nästan..
Och vart var hans älskade pojkvän Christer Björkman?
Näe första deltävlingen får inget plus av mig..
Men vi hade ju kul, jag och barnen.. Dansade och hade skoj..
Men listan av roliga artister och underbara, fantastiska låtskrivare är lång framöver i deltävlingarna :)

Hittade ett klipp från exakt samma show jag såg och exakt samma resa med shlagerfeber. Det var sista gången jag såg Martin live..
Martin e killen med kortast hår, alltså inte killen som sjunger först =)
Alltså, kolla in hans rörelser.. Hur han rör höfterna.. ;) Så jäkla grym och proffsig e han...
Ge mig en kille som han (fast som gillar tjejer då) ha ha

Nu blev ju de här ett ganska långt inlägg.. ska lära mig att skriva oftare och kortare istället..
Vet inte va som hänt me mig, jag som alltid skriver minst en gång om dagen..
Skriva e ju mitt liv.. Som sagt.. Skärpning på mig.. Måste hitta skrivarglöden igen nu..
Men nu måste jag sova för lilla Denise ligger bredvid mig i sängen å sover så sött sen länge :)
Å vacker... ni anar inte hur hjärtat slår dubbla slag när jag bara ligger här å tittar på henne när hon sover.. Det mina vänner, är äkta kärlek på högsta nivå..

Ger er min bästa här innan jag slutar..
Denna inleder jag alltid mina schlagersöndagar med.
Brukar ha såna för mig själv.. Nu var de längesen jag vred upp volymen å dansade loss till schlagers för mig själv... Kan bero på att jag aldrig e själv nuförtiden.. ha ha..
Grym!!

Ja men godnatt då... :)
Puss från eran Linda/Sudden/Berghagas =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0