Å glad

Jag vaknade imorse.. å glad, så hemskt glad..
Blev väckt av 2 underbara vänner.. Nattli och Kasia, sov hade sovit här..
Drack kaffe, duschade å drog hem till Johanna och Julle :)
Jonsson var också där.. Härliga underbara människor de där..
Sen drog jag och Karin till Hemtex så jag inhandlade lite nya dukar till köket :)
Åkte hem å tog bort julen oxh städade lite..
Och musik på högsta volym.. var på sånt där underbart "spela högt högt högt" humör =)
Sen kom min bättre hälft Jenny in nyvaken.. Med all rätt eftersom hon jobbar nätter!!

Nu inväntar jag gänget.. Blir väl lite sammaträde här ikväll, kanske nån öl..
Men lugnt för min del för jag ska ju tillbaka till jobbet imorgon..
Skönt de ska bli.. Saknar mitt scandic, mina arbetskamrater.. :)

Näe nu ska jag spela lite sten sax och påse på msn med min systerdotter Denise, som har väntat länge på att moster ska bli klar..
LillTussan..

Och alla mina älskade vänner, vill bara passa på att säga nu när jag är som jag är..
Jag älskar er så sjukt mycket..
NI är värd allt guld i hela världen.. Jag gör allt jag kan för er.. Det vet ni..
All kärlek till er...
Och Pierrta och Jimpa, önskar ni vore här, saknar er...
Puss




Kommentarer
Postat av: Pierre

Men gumman då. Vi saknar dig med ska du veta!:) Får styra upp ett riktigt helgmys nåt tag:) Kram

2009-01-09 @ 20:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0