Ännu en dag

och glädjeruset håller i sig :)
Vad har hänt nu tänker ni? ha ha, det är en hemlis ett tag till =)

Igår var det en lugn hemmakväll med brudarna här hemma, senare dök pojkarna upp..
Stenberg, Blanck, Hällman och Westman.. Drack lite kaffe, prata vemdalsminnen och planera Team42 Sälen :)
Just ja, jag e nu team 42:s offeciella husfru :)

Karin och Blanck drog på bio, men kom tillbaka en stund efter den..
Jag var vaken lite för länge än vad jag borde..
Jag har ju jobbat idag, så jag var väldans trött ska jag tala om..
Men det gick ju det också.. jag ska upp och jobba imorgon med, så ikväll fick ligan åka hem lite tidigare :)
Men måndag e jag ledig, så imorgon ska jag, Jenny, Johanna, Kasia, Karin och Nathalie spela bingolotto :)
ja grabbarna får ju komma å spela dom å såklart =)
Men de blir iaf en helkväll och sleep-over med min älskade brorsdotter :)

Jag känner för att skriva massor, men jag måste verkligen sova..
Men jag ger er lite nöje här iaf :)
 
Så störtskönt.. Grinigaste på stället, men vi lyckades :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0