From Linda with love..

Nu är det ett tag sen jag skrev igen ser jag! Inte bra :)
Blir nog inte så mycket ikväll heller, för jag sitter här å e helt dåsig i huvet..
Jag blir så av medicinen jag äter nu.. Men man somnar skönt iaf, men tråkigt att jag inte kan ta dom på dagarna när jag jobbar.. Vore lite jobbigt om jag somna på jobbet.. ha ha..
Va har hänt då tro, sen jag skrev sist..
Just ja.. Packade en väska å sov hos Johanna i tisdags :) Jag är ju så hemmakär och sover inte gärna borta..
Men kände att jag var lite tvungen för Johanna får alltid sova hos mig när vi ska ha faster/älskling kvällar..
Vi hade de jättemysigt.. Åkte hem till henne direkt efter jobbet (å hade inte ens datorn med mig, ha ha) Vi lagade mat, bakpotatis och kött :) Jättegott..
Sen bara umgicks vi och prata.. Kollade på film och masserade varann =)
Å vi kollade på min absoluta favoritfilm.. Brokedown Palace.. Trots att den är sen 99 så har de inte kommit nån film som slår den för mig..
Ni som inte sett den, se den.... Så grym..
Med tanke på att min kära brorsdotter är kvällstrött så in i norden bestämde jag mig för att ta min medicin tiiiidigt så jag skulle bli trött samtidigt som henne.. ha ha, och det lyckades tydligen för jag hade somnat före henne, direkt när vi lagt ner huvudet på kudden :) Ååå så skönt jag sov, det var nog behövligt för Sudden..
Däremot klev jag upp tidigare än vanligt.. Hade lovat Johanna att åka samtidigt som henne till jobbet, och eftersom hon jobbar frukost börjar hon ju tidigare än mig.. Hon börjar kl sju och jag kl åtta.. Så halv sju, alltså en och en halv timme tidigare satt jag då och åt frukost med Johanna på jobbet :)
Men det var skönt.. Jag gick runt och fixade å trixade med mina grejer, så jag låg ett eller två steg före den dagen.. Skönt de å ibland =)
Men i slutet av dagen hade jag en sån sjuk hemlängtan =) Ni förstår väl, jag hade inte varit hemma på nästan 2 dygn.. Inte alltför vanligt för mig..
Igår tog jag en ensamkväll och bara mös här hemma.. kolla på film och la mig tidigt (tro de eller ej) =)
Ikväll har tjejerna varit här.. vi skulle spela yatzy..
men det blidde inget för vi satt å surra istället..
Nu äter jag lite flingor och mjölk å ska försöka ta mig igenom en film jag börjat titta på..
Sen blir det nanna..
Imorgon e det Fredag och feeeeest.. Jag har varit partysugen hela veckan för tusan =) Förmodligen för att jag varit sjuk och längtat :)

Sitter å tänker på hur himla lycklig lottad jag är som har så underbara människor omkring mig..
Världens bästa vänner, familj och arbetskamrater å framförallt syskonbarn..
Här tillägnar jag en låt till er..


 
Näe nu ska jag prata med pyssis på msn en stund sen kolla film..
Älskar er..

och...
det måste ha vart dig gud tänkte på, då han skapade sin man..
För det finns inte någonting, som du inte kan ;)
Du e stor och stark och snygg..
Hos dig så e jag trygg
;) ;)
Pöss

Kommentarer
Postat av: jessica

Hej tjejen!!! chockad va!!!! jag KAN!!hihi. vad fint du skriver till oss alla! du är en pärla du. Nu ska jag,Maria,Anette o fru Hedberg ta ett,två glas vin!!! vi hörs till veckan KRAAAAAAAM.

2009-01-31 @ 17:27:12
Postat av: Linnéa

Va bra Linda, bara att höra av sig om du behöver en toppning =)

2009-02-05 @ 12:48:12
URL: http://linneaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0