Ja just :)

Shit va skönt de är att jobba som vanligt igen då :) Synd bara att jag fortfarande e sjuk så jag har inte de krafter jag vill ha, men men de kommer väl snart :)
Har väl inte hänt så mycket annat de senaste dagarna.. Hängt med vännerna..
Eller i måndags var de väl lite körigt.. Gjorde nåt grymt jobbigt och var grymt nervös..
Stort tack till Jenny Eriksson och Kasia som var med mig när jag var nervvrakens nervrak.. Guld värd..
Karin och Jenny och Johanna med för att ni stötta mig före och efter =)
Lars ska också ha tack för att han är så himla bra! :)

Hur som helst gick de ju bra och jag mår hur bra som helst..
Tänk va mycket underbara vänner man har.. Nya som gamla..
Är så lyckligt lottad..
Vela bara skriva in det innan jag sussar!! Jobba imorgon igen..
Ska nog samla hela gänget här på lördag å spela massa spel =)
Vi spelade yatzy ikväll (ovanligt va?) Jag, Jenny, Kasia, Nathalie och Böxa..
Jimmy vann ju som vanligt... trött jag blir :) ha ha..
Aja, natti natti..
Glada Suddens Jänta:)

Mys :) ja just..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0