Jahapp =)

Kl är halv tre och jag kan inte sova.. Karin ligger bredvid och toksover :)
Men jag tänkte att jag skriver lite här, för då blir jag nästan trött på en gång..
Har ju skrivit lite dåligt de senaste dagarna..
Har jobbat lite, varit ledig lite.. :)) (på tisdag sätter jag igång som vanligt på jobbet igen, det ska bli underbart faktiskt)
I tisdags kom min älskade brorsdotter Matilda hit och sov.. Helt underbart, har saknat henne så, och Johanna, min äldsta brorsdotter sov här både måndag och tisdag, så vi har haft det riktigt mys..
På onsdagen (igår) var vi ner på stan och fikade, och shoppade lite naturligtvis.. Det var jag, Matilda, Kasia, Nathalie, karin och Stina..

Matilda åkte hem till hudik med tåget kl 17, så då åkte jag, kasia och Nathalie hem till mig.. Karin drog hem till Blank hon.. ;)
Vi spelade lite Yatzy.. Böxa och Anders Stenberg om hit och skulle visa att dom kunde vinna i Yatzy över oss, och det värsta var att dom gjorde det.. Men vi var lite ur balans :) Vi provade lite andra spel å men vette tusan om de gick nå bättre..
Helt plötsligt blev det öl och sanning och konsekvens till kl halv 4 på morgon..
Men det var riktigt trevligt.. Tack för de grabbar..:)
Idag vart det åter igen shoppa och fika på stan..
Karin, jag, Nathalie och kasia..:)
Jag åkte hem och drack kaffe å prata med Fredrik.. Sen kom karin efter och hon har hjälpt mig och fixa lite inför festen imorgon (ikväll)
 japp, det blir fest.. team 42 fest.. Jag, Jenny å Fredrik har den tillsammans så de blir öppna dörrar..
Svårt att få plats annars, för vi är nog 30 pers tror jag..;))
Ska bli så jäkla skoj..
Ska ut till valbo vid elva med Johanna och Julle först, sen tänker jag korka upp först ölen kl 3, för då börjar after skiin, om det hade varit en sån förstås :) ha ha..
Men vi har ju lite det temat så. :))

Aja, nu ska jag väl sova!! En liten stund..

Ger er min favoritlåt också :)




Puss och Kram!!

Faster Älskar dig Matilda.. Alltid finns jag här för dig, det vet du..
Finns inget jag inte skulle göra för dig min älskling.. :)
Jobbigt när du åkte igår, jag vill ha dig här jämt..

Kommentarer
Postat av: mattan:

jag älskar dig faster. Du är det bästa jag vet. Tack för allt du gör för mig <3

2009-01-16 @ 15:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0