Kära värld.. Nyår med team 42... Vemdalen..

Vet inte riktigt vart jag ska börja heller..
För de första höll vi inte på å komma iväg i måndags morse alls.. :)
Vi åkte först på jobbet (scandic) och fick i oss en rejäl frukost allihopa innan vi åkte..
På scanic kom Karins mamma å tog lite av våran packning + Karin å Jenny å körde till Söderhamn, där vi skulle byta bil med Fredriks mamma och pappa..
VAD HADE VI TROTT??? Att vi skulle få med oss allt.. Jaa, men allvarligt.. Jimpa fick ta en del i sin bil också, och sen lämna vi lite kvar..
(och ska jag berätta en hemlis, så har ingen av oss ens använt hälften av de vi hade med oss) :))
Så här såg de ut i bilen när vi tills slut tryckt in allt och oss själva =)

HAHAHAHA..

Å TLÖTT :)

Men fram kom vi, och kul hade vi ändå under bilresan :)

Vi var som ett gäng apor på första after skin.. 80st galna 42or haha
Har bott med underbara vänner och vi har skrattat konstant och bara gjort tok..
Nyårsdagen var helt klart den bästa.. Det tror jag alla jag pratat med håller med om..
Då var det smalare än thord i stora lokalen.. Erik fyllde ju år, så han var upp på scen med dom å sjöng lite ac/dc..
Sen samlades vi uppe hos gänget på solhyllan och hade allsång och festa.. Erik, Lofen och Moberg spelade gitarr och vi sjöng..
hellre än bra då förstås.. Jag vart hemskt full.. Jenny å min liga har berättat saker och visat saker för mig som jag inte har ett minne av från den kvällen.. haha..
Huvudsaken jag minns allt bra från kvällen iaf.. Å den var lyckad från början till slut..
En perfekt första dag på det nya året..

Kan inte skriva mycket mer än att detta är de roligaste sen förra nyår i vemdalen..
Sååå sjukt kul har vi haft och alla känner sig helt deppad över att de är över här..
För det som händer i vemdalen, stannar i vemdalen. Så jag kan liksom inte skriva mer än så här..
TEAM 42 är TEAM 42 :)
Jag lägger ut lite acceptabla bilder iaf :)
Och gå in på youtube å sök på team 42, där finns det massor.. Kolla speciellt in het diskussion om dubbelkristinerna.. Kanske hur underbart som helst...

Smalare än Thord i team 42 tröja :) kung..

Oh a 42...


Å snygg :)

Lofen å min älskade brorsdotter :)

Tårtan och Erik sjunger loss :)

Gamla polare från förr :)))




Heja Frida....

Oh a överdrag, vi sa oh a överdrag!!
Håll koll på överdrags hemsida, för där kommer de ut film som kan bli hur galen som helst :)
www.overdrag.nu

Vi fular oss på nyårsafton.. Jag, kroglund och fredrik..
Var är handen påväg kroglund??? :))
 Nu fick jag främmande.. ska dricka lite kaffe med dom innan jag ska iväg å jobba natt..
Lägger in mer bilder sen från nyårsafton å så..'
Puss och kram
SUDDEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0