Oh a 42, jag säger bara oh a 42

:))
Festen var hur kul som helst.. Som vanligt säger man ju inget om 42 fester, för de som händer i team 42 stannar i team 42..
Men så himla kul var det..
Vi var typ 30 pers..
Lägger ut lite kort iaf..

FESTEN

Så alla visste redan i hissen var festen var =)

hahahaha..


EFTERFESTEN!!



Och då var det ju bara så att Sandqvist ägde.. =)

Ja som sagt.. Hur kul som helst..
Idag när vi vakna var de kanske inte lika kul.. Å bakis... Å såg ut som ett rejält bombnedslag här hemma.. Å folk överallt.. ha ha ha..
Synd att jag aldrig knäppte kort inne från Jenny å Fredrik..
Efter mycke suck och pust och nästan alla åkt hem, tog jag tag i städningen..
Lars kom och drack lite Kaffe med mig och Karin, och hämta sin gitarr..
Kasia kom tillbaka senare, och sen kom Blank och Anders.. Så det blev lite spel och lite Tv..
Lugnt och skönt..
Nu ligger jag nerbäddad å ska sova som aldrig förr =)
Imorgon blir det bingolotto här hos mig med flickorna och pojkarna..
Har jag berättat för er att det blir våran nya grej på söndagar nu :)
 Jag giller´t
Puss och godnatt då :)
åååååå fin du :)
Dä ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0