Sudden säger..

Vilken dag!! Trodde verkligen att jag skulle dö imorse när jag vakna..
Tvärdålig.. Jenny sá att jag såg ut som jag vore döende när hon kom in imorse..
Och precis så kändes det..
Så himla uppsvälld i halsen att jag knappt kunde andas..
Men envis som man är begav jag mig ändå iväg till jobbet..
Det gick inte särskilt bra, men jag kämpa på, men fick gå hem lite tidigare för jag vart så dålig så jag ringde hälsocentralen å berätta ur de låg till (ska inte skriva det här, för då kräks ni) och då fick jag en akuttid..
Frippe kom och hämtade mig på jobbet å skjutsade mig dit.. Han är för rar med tanke på att han fick ta sig till stan från sätra å¨hämta bilen, trots att han inte mår nå bra själv..
Och jag önskar jag kunde göra nåt tillbaka, men det finns inget förutom en sak och det är en omöjlighet för mig..
Jobbigt att det är så när man älskar någon.. Trots att det varit som det varit mellan oss och allt vi gått igenom de här 6 åren så älskar jag han enormt mycket.. Efter vi bröt upp och va ifrån varann 3 månader och blev vänner så har det inte varit ett enda bråk eller tjafs och vi funkar kanon som vänner..  Och det är jag rädd om..
Aja, jag kanske ska berätta om läkarbesöket.. ha ha.. svepte iväg i tankar där =)
Jag fick ta hur mycket prover som helst och 3 olika läkare var in å kolla på mig..
Jag hade ett sånt kraftigt virus på halsmandlarna att inte ens penecilinet skulle hjälpa, så jag fick andra tabletter och en bedövningsvätska.. Hade också hög feber,, Inte konstigt att jag kände mig helt slut och yr..
Domnade bort i hela tungan när jag tog bedövningen, ha ha..
Hade mys här hemma ikväll bara..

Fredrik, Frippe och Nathalie i somras:) På tant grön..


Jag och Pulki samma kväll.. :)



GE MIG SOMMAR OCH TANT GRÖN!!! :)
Näe jag orkar verkligen inte skriva mer nu känner jag.. Tabletterna börjar verka och jag kan knappt hålla uppe ögonen :))
Känner mig väldigt kärleksfull idag, så därför lägger jag ut ett klipp på de mest kärleksfulla jag vet..
Finns inget finare än detta..
åhhh...
Det där är kärlek..



Spola fram till ca 04.20 på klippet ;)
Alltså, har ni inte sett törnfåglarna.. Välj ut en dag, köp hem massa gott, slå ner er i soffan och titta igenom hela.. Den är nästan 7 timmar =) Aldrig kommer det finnas en serie eller film som slår den..
Oj oj oj..
Puss och godnatt/ en sjuk Sundins jänta

Kommentarer
Postat av: frida

Tack :) näe inte blivit av än, men ska se till att se den :)

2009-01-26 @ 22:37:48
URL: http://friidapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0