Mys * 42

Alltså det är så trist att vara tillbaka i vardagen och till råga på allt blir man sjuk när man kommer hem.. Fast de är ju alla 42 or i och för sig..
Ändå har dagarna sen vi kom hem varit fylld av värme, vänskap och kärlek till max =)
Har inte varit ensam en minut :)
 
Lägger ut lite mer bilder.. lite vänskap/kärlek/mys bilder från resan =)




Ja det blev ju lite kort =) ha ha.. Men jag var tvungen att sätta stopp nu.. har över 300 kort på datorn från vemdalen så det går ju inte att fortsätta längre..
Nu ska jag ringa min kära fru Jempa som jobbar natt helt ensam, sen sova..
måste skriva in resans bästa kommentarer bara :))

Stewe säger: Alltså tjejer å sms, linda får jag kolla hur många mess du skickat sen du köpte din telefon..
Linda: okej
Stewe: allvarligt, över 10.000 sms sen i somras..
Linda: ja ja ja..
4 timmar ´å en MASSA alkohol senare..
Halebop skickar till mig: du har nu under 25 kronor på ditt kort, vänligen fyll på kortet för att ringa igen..
Linda svarar(?): VA???
(då e man full om man svarar halebop, ha ha ha)
Stewe: meeen va var de jag sa...
hahaha..
'''''''''
Karin säger: Men Kasia, varför skakar du om drickan så hemskt?
Kasia: äh jag tycker inte om kolsyran nå vidare..
Karin: Men varför köpte du inte light då...
hahahahahahaha..
Gogumsan!!

Just ja, team 42 har ett nytt event och nya galenheter på gång..
Skirocken i sälen, sista helgen i april..
Vi ska boka stuga imorgon!!
Sååå himla kul...
Aja..
 För övrigt vill jag säga..
Du kan va hur fin som helst!!
Har jag berättat för er att jag berätta för Jenny att fredrik berätta för henne att Julle berättat för Johanna att Sandqvist och Kasia berätta för qenta att vi berättar allt för varann? :))

http://www.youtube.com/watch?v=aGz7MeK3mfU
kolla!!
och den här..
http://www.youtube.com/watch?v=Je1rSu4ht_8&feature=channel

Puss och godatt..

Kommentarer
Postat av: frida

Oh tack för tipset :) kul att du läser!

2009-01-08 @ 08:17:10
URL: http://friidapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0