En blandning av sött & salt..

Ja de har de varit.. Först var det allsång på Liseberg med min Lasse B, och efter det Beck med min Persbrandt :)
Alltså sött och salt.. Eller så kan man ju säga en blandning av underbar och toksexig.. hmm :)

Vet ni att det går runt i huvudet på mig.. Jag kan inte förstå mig på vissa saker hur mycket jag än försöker.. Det är nog lika bra att låta bli..
Men varför..
Man kan inte räkna med att det bara ska finnas kvar jämt för att det alltid varit så, någon gång är det stopp..
Jag pratade med en nära killkompis idag å berättade om mina tankar och funderingar.. mina besvikelser..
Han sa: Linda, man måste vårda en vän som dig.. För hur kul skulle det vara och stå där utan dig..
Hemskt gulligt sagt tycker jag.. Och sant! :)

Äh.. nu ska jag sova!!

Natti natti







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0