Ledig!!

Japp, idag e man ledig! :) Skönt med tanke på helgens arbetspass.. Syster och jag har iaf haft en helmysig helg.. 
Hon är en pärla min storesyster.. Den bästa av dom bästa!
Igår kollade jag och Kasia på film å tog de lugnt.. Tror inte vi kom i säng förän kl var 3 el nåt, vilket innebar att vi sov länge idag.. Så skönt..
Nu sitter vi på ballen å dricker kaffe.. Ska spela lite spingo :)
Skumt väder är det.. Först vart de togregn å hagel i ca 4 minuter, sen toksol, sen toksol samtidigt som regn och nu är det soligt och har varit ett stund.. Hoppas det förblir så nu ett tag..
Imorgon är det Lasse Stefanz på ön.. Hoppas verkligen att det blir av! Så sjukt kul de ju..

Gissa vad det är ikväll då??? :)
Jo  det är faktiskt Lasse Berghagen på TV.. På Lotta Engberg på Liseberg!!
Fick precis ett sms av min kära mamma: GLÖM INTE LASSE IKVÄLL :)
hahahaha, ingen risk lilla mamma :)

Näe nu ska jag spela med Kasia..
Hörs sen!!


Me and Kasio :) Lilla Jonsson fick också va med på ett hörn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0