Sommar & Sol

Ja herregud vilken värme.. Höll helt ärligt på att avlida på jobbet idag.. puh..
Har inte hunnit med å skriva på ett tag nu..
Har varit ledig i 4 heeela dagar.. Åkte direkt hem å packa efter jobbet i fredags å drog hem till Söderhamn. Brorsan och Johanna kom å hämta mig..
Bodde i styvje hos bror hela tiden när jag var hemma.. På fredagskvällen grilla vi å drack öl.. Ett jäkla gäng var vi.. Kul kul..
Sen på lördag vart de också fest där å sen krogen.. Innegårn.. Kasia kom med tåget direkt efter hon slutat jobba.. Men jag vart lite FÖR full den kvällen.. Fattar inte varför jag ska luras in i dessa fishermans friends shot.. Kasia och brorsan som envisas med dom.. hehe..
Nu när Kasia läser detta kommer hon säga högt: Määä, de var du som ville :)
Men hon bara ljuger :)
Har även varit och solat å badat med syster, Pelle och barnen.. Årets första dopp avklarat.. badade hur mycket som helst sen faktiskt :) Och självklart bränt mig som vanligt.. smärta.. Man lär sig aldrig att va försiktig :)
Har haft det helt underbart hemma iaf.. Fått umgåtts med Johanna, Matilda, brorsan, syrran å barnen.. Tessan sov med mig 2 dagar i styvje, vi var uppe längst av alla vi å mös :)
På tisdag hade jag en heldag med Mamma innan jag tog tåget hem till Gävle igen.. Pappa hann jag bara träffa en snabbis, men dom kommer till mig i helgen så de blir bra.. =)
Igår när jag kom hem med tåget mötte Nathalie mig å följde med mig hem, Kasia kom också sen..
Och idag har jag ju jobbat som sagt.. Sen kom Karin hit.. strax efter kom Nathalie och senare kom Kasia.. Vi 4 drog iväg å badade.. El ja, dom bada å jag titta på :) Det blev ett kvällsdopp för dom, men jag har sån frossa efter jag brände mig så jag satt å frös :)
Nu har jag och Kasia spelat spel på ballen och myst på.. Hon sover här inatt å har redan somnat så jag passa på att blogga lite snabbt.. Jag borde också sova, vi ska ju jobba imorn igen..

Åh vad jag älskar mitt liv :)
Så mycket nu som gör mig glad..
Å alla underbara vänner då. Hela högen e 24karats guldklimpar..
Va lyckligt lottad jag är..:)
Sätter in lite kort sen helgen, sen måste jag natta mig själv..
Puss och kram alla underbara..


Kommer lite mer sen, orkar inge mer just nu :)
Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0