Tisdag/Onsdag

Ja då har man suttit i soffan och gråtit till minnet av Michael Jacksson då! Herregud vilken grej.. Mäktigt och sorgligt var det.. Hua..
Har haft 2 riktigt mysiga dagar! Mina änglar har varit här.. Therese och Denise..
Dom åkte tåg själv hit för första gången.. Så himla duktiga :) Dom bara rusa ut ur tåget när jag stod på station och vänta på dom.. Dom var nog riktigt stolt att dom vågade.. Så himla söta när dom kom ut där med sina små väskor :)
Vi gick först på stan så tjejerna fick shoppa lite.. Hello Kitty är grejen nr 1 de förstår ni =)
Träffade på Ilker och Umut när vi skulle på stan.. Det var så himla skoj.. Umut flyttade ju hem till Turkiet i slutet av förra sommaren, men var på besök nu i 2 veckor.. Riktigt skoj att träffa han.. :)

Sen gick vi på mcdonalds så tjejerna fick äta..
Åkte buss hem till mig och spelade lite spel och sen kom Kasia, Nathalie och KK också..
Vi åt lite glass och jordgubbar å mös på..

Therese myser med Kasia och Nathalie..

Och Denise myser med KK :)

Mosters sommartös :) Vacker som en ros :)
Brudarna åkte hem vi 23.00 och då mös jag och änglarna ner oss i soffan och tittade på film.
Det blev Beverly Hills Chihuahua :)
Och på sant var det jättebra.. Jag skrattade enorm mycket ena stunden och den andra stunden grät jag som ett barn.. ha ha..
Vi kom inte i säng förän kl 02 tror jag, men är det sommarlov så är det.. och hos Moster får man va vaken hur länge man vill :)
Det är så underbart att ha dom här.. Finns ingen mer underbar känsla än när dom helt plötsligt bara dyker upp i knät och säger: Moster, jag älskar dig! Eller Godnatt moster, älskar dig! Oj oj de är så mysigt..
Vi skulle ju till furuvik idag egentligen, men kl 9 kom flickorna upp i min säng och väckte mig å sa att det spöregnade ute, så vi somnade om där alla 3 en stund, vaknade igen å insåg att vädret skulle hindra oss från att åka till furuvik..
Käkade frukost och fixade till oss, Nathalie kom så vi tog bussen allihop till Hemlingby och gick på barnens hus å lite sånt så dom fick handla lite mer istället.. Det blev lite skor å lite leksaker..
Therese handlade lite åt lillebror Kevin också.. :)

Nattli och Denise på bussen :)

Tessan på bussen.. Så vackra flickor..

Sen åkte vi hem å packa ihop deras väskor och begav oss till stan.. Köpte en varsin macka på subway som dom kunde äta på tåget, sen gick vi till station.. Tåget var inne tidigt så jag kunde följa med dom in å hitta platser med bord..
Vinkade av tjejerna..
Glad att dom nu kan åka tåg själv och komma till mig när dom vill.. Ullis köpte tåg/buss kort åt dom!!

Sötisar :)
På fredag e det syrrans tur.. Då ska barnen va hemma med Pelle och syster ska komma ensam till mig!
Myshelg :)
 Jag och Nathalie åkte hem till mig när tjejerna åkt och drack kaffe å spela vårat nya favoritspel spingo :)
Ett tips till alla som gillar spel.. :)
Tvättade lite mellan varven också..
Köpt ny mobil har jag gjort också.. Och lite andra saker som jag måste ha upp på väggarna, men inte klarar av själv..
Skickade iväg ett mess till Frippe typ såhär: jag behöver hjälp.. Han svara på 2 röda. vad behöver du hjälp med.. borra upp lite saker skrev jag.. Frippe: Inga problem, det fixar jag, när ska jag komma?
Va? snacka om att han e grym min gamla kärlek då =)
Så himla snäll å ställer alltid upp :) Han e underbar!
På tal om gammal kärlek :) Magnus Larsson min största kärlek som "ung" ringde i förrgår när jag jobba och berätta att han satt på arlanda å skulle dra till Thailand, att han sagt upp lägenheten å allt och visste inte alls hur länge han blev borta.. Och jag känner han så väl så jag VET att han ser vi inte på länge nu:(
Kändes lite ledsamt faktiskt. E ju van att ha han här i gävle.. Han e ju min vän.. Han skällde på mig varje gång för att jag aldrig hade tid med honom.. att jag inte tycker om han längre osv. Nu ångrar jag det.. Han har rätt, jag tog mig väldigt sällan tid att ringa och träffas.. Det var ALLTID han som gjorde det..
Aja, han skulle iaf höra av sig så fort han fixat thai nummer å sånt.. Huvudsaken han mår bra och jag vet att han mår bäst just där han är just nu och han behöver det..

Oj vad tiden rinner iväg, jag måste ju sova.. Jobba imorn igen..
Godnatt då! :)
Puss å kram underbara ni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0