...torsdag...

Å de regnar å regnar, himlen e grå..
Inom mig, där e känslan blå.. Blå som dina ögon.. Blå som min tro.. :)
Säg vad är det som händer, här och just nu..
Du måste tro på mig, min lycka är ju du ...
Men det regnar och regnar..

Lasse Stefanz på ön snart.. Hoppas verkligen det blir av..
Idag har jag jobbat såklart, efter det var jag å Nathalie upp till Rebecka en sväng, sen hem till mig..
Käkade mat, duscha, på med myskläder.. Slog oss ner i soffan å kollade film..
Det var ju verkligen nåt som vädret tillät idag..

När Nathalie åkte hem kikade jag på nya wallander.. Den var grymt bra!
Nu har jag kollat på paradise hotel, har ju lyckats fastnat för det nu å =)
Nu ska jag försöka sova lite, jobba imorgon och syster kommer ju å ska va här i helgen.. Underbart!

Måste även till läkaren och kolla upp en grej som oroar mig.. Och folk omkring mig..
Det tar aldrig slut..
Tur man har vänner och familj som lyfter upp en när man faller..
Längtar efter Jenny!! Min bästa vän som jag knappt sett röken av de senaste  månaderna..
Är inte hel..

Nathalie och Kasia är mina änglar, mina bästisar som alltid finns för mig, och som vet vad jag tänker och känner fast jag säger tvärtom..  Kasia prickade så rätt häromdagen fast jag sagt precis tvvärtom..:) 

Fortsätter jag skriva nu så kan va som helst bli skrivet här känner jag och det är bäst jag låter bli..

Besviken, ledsen och övergiven.. sviken, orättvist behandlad, och ARG!!
Jag har iaf bestämt mig! Så mycket kan jag skriva..
Godnatt!!

I ett fotoalbum, där står tiden stilla.. Mellan pärmarna e allting som förut..
BLOD ÄR TJOCKARE ÄN VATTEN sägs de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0