Torsdag...

Äntligen har det svalnat och jag kan sitta på balkongen utan att svettas.. Idag efter jobbet när Jag, Karolina och Nathalie satt på balkongen här hemma hos mig tömde jag upp kallvatten i badkaret å sprang å doppa mig emellanåt..:) Nu tnär tjejerna åkte hem tog jag en sista kalldusch och tog med mig datorn ut på balkongen å tänkte försöka skriva lite på min nya låt :)  Det är farligt med bloggen för där skriver man så oseriöst och fritt med hälsingemål och konstiga uttryck så man nästan glömmer bort hur man skriver  ordentligt :) Men det är skönt också när man kan skriver utan att hjärnan och huvudet behöver jobba så mycket =)

Oj, måste springa å byta sängkläder innan jag blir för trött.........
....

Haha, så!! Det blev lite svettigt i sängen inatt, men inte kanske på ett så porrigt och  härligt sätt man kan tro.. Eller hoppas på ;)
Nej det var så att jag blev väckt av Kasia inatt som satt på sängkanten.. Linda, får jag sova med dig.. Ja men de är väl såklart, va e det då..
Jag drömde om din kompis som dog Sörling att han stod bredvid mig..
Lillgumman! Det var nog ingen dröm :)
Och med tanke på att det redan var 40 grader varmt i min verkstad så kan ni tänka er hur varmt det var när jag sedan vaknar av att Kasia skedar mig trots en meters space på andra sidan..  ha ha..

Inge kallare på jobbet idag heller, helt sjukt va varmt och kvavt de är där.. 

Åhhhh vet ni, jag söp ju bort min brors kamera i lördags (jag som alltid har full koll på grejerna) Och jag har haft ångest för det sen dess.. Alla hans kort som han inte hunnit ut med på datorn.. Ja menar kameran hade jag ju kunnat ersatt hur lätt som helst men alla korten, nä fy tusan va dåligt jag mått över det där.. Men idag ringde brorsan å berätta att den låg nere på Olles.. Gissa vilken lättnad då.. Herregud..

Då kan man slappna av det iaf då..
Imorgon kommer mina älskade föräldrar hit.. Hämtar mig på jobbet.. Pappa har med sig borr så han äntligen kan hjälpa mig upp med min underbara efterlängtade hallspegel.. Den e helt gorgeous:)
Dom ska iaf vara här hela helgen, fast jag jobbar men de gör ju inget.. Dom kan ju mysa runt på egen hand tills jag kommer hem igen.. Dom har börjat hitta själv överallt här nu i storstan :) ha ha..

Pratade med min Rickard igår också, det var alldeles för längesen.. Vi är sämst på det där nuförtiden.. Saknar han  & att ha han varannan dag på jobbet.. Dom nya är ju helskum.. vågar man ju knappt heja på..
Näe ge mig tillbaka Kjelle å Rickardo..;)

Äh nu ska jag fortsätta att skriva på låten.. Behövde en liten paus..
Föresten, tack till Christer "stånktommy" Johansson för den gulliga kommentaren i din blogg om mig.. Det var kul..
Och ni som inte följer hans blogg, GÖRT!!
www.metrobloggen.se/crillepatrull

Tror ni inte att jag lyckades hitta på en som fått mig på bild på väg upp ifrån fallet på midsommar!! haha


 
Puss och godnatt underbara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0