Körig vecka :)

Ja herreegud, vilken vecka :)
Körigt med jobb blandat med fester å tokheter.. haha..
På onsdag efter jobbet kom min bästis från söderhamn.. Kära Helena.. Vi ´gick på stan å shoppade lite och på bolaget, sen hem å gjorde oss ordning å kasta i oss lite öl.. Sen in till stan på sommarkväll med Kasia och nathalie.. Markoolio, Alice, och andres.. Sen satt vi oss vi ån och drack lite och sen heartbreak.. En jättemysig och kul kväll.. :)
Sen på torsdag.. Då var jag ledig så jag Helena och Kasia var in till stan en sväng innan Helena tog tåget hem..

Sen var det dags för veckan s höjpunkt.. Rolandz på estraden.. Det var så  himla roligt.. Det var tänkt att jag kasia och nathalie skulle åka med 20 över elva bussen hem därifrån, men det gjorde inte jag.. Jag stannade med adam och tog taxi hem.. Å man kan ju inte bli annat än tokfull med Adam :) Det var verkligen en jätterolig kväll och trots att jag var sjukt bakis på jobbet dagen efter så var det sååå värt de :)
Helt slut på fredagen så både fredag lördag och söndag har jag och Nathalie bara myst å kollat på film.. vi har ju jobbat helgen också..
Idag med men imorgon och onsdag e jag ledig..
Mamma kom till Gävle idag å ska vara här i 2 veckor, helt underbart.. Hon ska sova både hos mig och Helena Ellgren..hennes bästis :)
Efter jobbet cyklade jag till dom å fick lite mat :)
Nu e dom här hos mig och kollar på sommar på liseberg med Lotta Engberg:)

Sätter in lite från Rolandz, sommarens bästa.. Robert gustavsson är ju så grym och duktig på å sjunga också :)





SCOTTS :)


La superAdam :)


Robert Gustavsson äk Roland :)

Grabbarna i Rolandz :)

Näe nu ska jag va social med mor och Elena.. Imorgon ska vi ut på cykeltur me picknick å grejer..
Puss och kram så länge
// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0