Ingen besvikelse :)

Kom aldrig iväg på Lasse Stefanz i förrgår, vi fick ingen chaufför :( skittrist.. Jag var skitbesviken, hade så gärna velat åkt ut på ön å sett dom..
Sur som jag var och det första jag ser igår morse när jag kom till jobbet var den här


TYPISKT!!!

Igår var det sommarkväll, och Markoolio skulle komma men hade blivit sjuk, så istället kom Martin Stenmarck.. Vilken besvikelse.. INTE!!
Dra åt pipsvängen vilken jäkla snygging det där är..
Sjukt!!! :)
Lägger ut de få sjukt dåliga bilderna jag lyckades få igår.. haha..


Sen var vi å tog en öl också!!

Det var iaf ett jäkla drag på Martin.. herregud :)
Nu kom syster Denis och Perssons pack hit så vi ska ut till valbo :)
Jag är leeeeeedig i 4 dagar nu :) Denise ska stanna med mig!! =)

Puss å Kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0