Men regn regn regn..

Trist de är med regn!! :(
Hela helgen har ju varit fylld med regn..
Apropå helgen!! Vart lite tokryck hem till söderhamn på fredagen, jag och Kasia tog tåget hem.
Åkte till brorsan i styvje, där var det full stuga med Jonsson, pöjk å Julle å Johanna.. Jonsson fyllde år..
Grabbarna drog ut på krogen men vi stanna kvar! Men på lördagen blev det fest... Jonsson å brorsan satt igång direkt dom vakna =)
jag å Kasia börja lite senare..
Jag brorsan, Jonsson och Kasia var i styvje hela dagen för Johanna å Julle var i borlänge på dop..
Böxa och anders kom ut å hälsa på.. Syster, Pelle och barnen kom också ut en sväng!!

Senare när vi gjort oss ordning och grillat å ätit drog vi hem till Ullis pettersson på fest!
Dom hade gjort tårta till Jonsson å överraskade med.. Å nog blev han överraskad och glad allt :) Kul..

Fyllde ju 24, men förstår att dom inte kunde undvika att vända på siffrorna.. Tror det är den första team 42 tårtan iaf :)

Lägger ut lite bilder från helgen.. E så trött av min medicin så jag orkar inte skriva, och sen får jag sovfrämmande vilken minut som helst också :)
Syster ringde precis, hon satt på akuten med min lilla Tessan :( Stackars lillstumpan hoppa studsmatta å antingen bröt el vricka foten, det visste dom inte än.. Men hon hade så sjukt ont så hon bara grina iaf.. Usch usch, min flicka..
Skriver mer imorgon!!






Mer bilder kommer sen =) Mitt främmande kom nu!!

Jag å bror var över till Englunds en sväng.. Så himla mysigt att träffa Johanna..
Fick detta otroligt fina kort på Johanna och Brorsan..
Känns så mycket kärlek i det kortet..
Godingar!!



EN låt som påminner bra nog om helgen!!
HAR DU HÖRT DEN HÄR FÖRR KASIA!!!??? HAHAHAHA
Puss och godnatt!!
Puss och mys!!

Kommentarer
Postat av: kasia

men du den där låten tror jag att jag känner igen! hahahha

2009-06-16 @ 19:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0