SOOOOL!!

Ledig å Solar på ballen :) Jag och Kasia sitter å steker här.. Karin har varit här en sväng å druckit kaffe också! :)
Grannen mittemot sitter med tokångest på balkongen.. Tjejen har precis dragit, så snart kommer väl den riktiga flickvännen hem antar jag.. ha ha.. usch otrogna människa..
 
Skulle egentligen bara in å tillägna en låt till mamma..:)
Det finns en låt som vi tjejer i familjen alltid gråter till när vi hör..
Och igår när jag gick på jobbet å hade lite ångest för att jag inte var hemma när de var morsdag, så kom ju denna låt på cityradio. Den som typ ALDRIG spelas..
Jag börja ju såklart storböla.. Känslig å blödig som man är..:)
Det är verkligen den sorgligaste låten som finns.. Lyssna igenom hela, lyssna noga på texten..
Usch usch..
Älskar dig mamma!! Detta ska aldrig hända för dig! Det kan jag lova! Du är mitt allt..
Du behöver aldrig oroa dig! :)


Soliga sommarpussar och kramar från mig..

Långa dagar, långa nätter tills du...... ;)

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling på mig blogg

Jättefina vinster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0