Å glad :)

Det känns bra att va tillbaks på jobbet igen efter en ledig vecka iaf.. Har ju börjat cykla till jobbet nu,, Å det är så himla skönt =)
Har fått varit med min Johanna mycket denna vecka å det är så mysigt..
I söndags efter furuvik åkte jag med mamma hem till Söderhamn.. Träffade Matilda en snabbis.. underbart! Saknar henne så mycket..
Sen käka vi hos mamma, sen var jag å Johanna hem till Kattis en sväng..
Johanna lånade mammas bil till Gävle, så jag åkte med henne hem.. Vi åkte hem till mig å kolla på film å mös bara.. Satt på balkongen å spela yatzy å prata.. Johanna sov hos mig!
På tisdagen sov både Johanna och Sanna här.. Mina sötnosar de där..
Igår var jag å Nathalie hem till Johanna efter jobbet, satt ute på deras gård å drack kaffe med henne å Sanna.. Sen åkte jag, Johanna och Sanna hem till mig! Böxa kom senare också, vi spelade yatzy sen kolla vi på film.. Jättemysig kväll.. Tackar!
Blev ganska sent så jag var dödstrött imorse..
Just ja, Johanna jobbade med oss på städ idag! Det var jätteroligt.. Hon var jätteduktig, så Ewa kommer nog ringa in henne fler gånger :)
Sen åkte Johanna tillbaka till 19 å jobba kväll igen.. Stackarn måste ha varit supertrött..
Själv har jag bara myst på ikväll :)
Inga kompisar här ikväll.. Det var lite annorlunda, men har ju haft jättemysigt som sagt..

2 dagar kvar sen är det helg.. Ska festa till lite tänkte jag! :)
Åsså fick jag ledigt midsommardagen också :) Jihoo. Tack snällaste Ewa..
Och Angie som ställer upp å tar mitt pass :)

Näe nu ska jag va lite social och sen sova ;)
Puss och godnatt!!

When you came into my life, you took my breath away!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0