Jajjemän..

Har legat tokförkyld i 2 dagar, så himla typiskt så fort första riktiga värmen kommer varje sommar så blir jag förkyld..
Igår låg jag och sov till kl var 5 på eftermiddagen, orkade inte göra ett dugg.. Kunde varken äta eller dricka..  Måste ha haft skyhög feber iaf..
Men idag känner jag mig piggare, har ingen feber iaf men en jäkla hosta..:(
Så imorgon blir det jobba igen, skönt! Man blir ju så enormt rastlös å saknar jobbet när man e sjuk..
Finns nåt annat jag saknar enormt mycket också..
Men det är en helt annan historia :)
Men snart så.. Är även den piggare och i sin ordning igen.. ha ha..

Vet inte om det kommer synas så bra, men jag ska iaf lägga ut lite bilder på mina blåmärken sen midsommar :) haha. dom e inte skitsnygga direkt..

  

Har inte så mycket att skriva med tanke på att jag bara legat dom senaste dagarna..
Nu ska jag dricka lite kaffe och röka en cigg.. Det har jag längtat efter :)
Sen ska jag nog göra mig en avocadosallad... Mums, det vore gott :)
Hade jag varit riktigt kry hade jag även hoppat på cykeln, men de får nog vänta tills imorgon..

Peter och Julle som stånktommy och Agneta Patrull på midsommar.. Grymt lik :)

På tal om dom två juvelerna så fick jag höra av den riktiga stånktommy att dom börjat spela in småstadsliv 3 :)
Grymt!!

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0