Jag veeeeet..

Jag är så dålig på att uppdatera.. :)
Men va sjutton, jag hinner aldrig känns det som...
Har alltid vänner här efter jobbet å när dom åker e jag så trött att jag inte orkar skriva en enda rad :)
Jobbade hela helgen och var ledig i måndags...Då träffade jag äntligen Emilia och Jossan å lilla Fabian:)
Underbart.. Det blir alltför sällan..
Ååå söta lilla Fabian..
Och i fredags fick jag träffa syster och barnen å.. Dom kom hit och så åkte vi till valbo och shoppa lite, sen åkte vi hit hem och fika..
Rickard kom också och hälsade på..
Therese ritade teckningar där det stod Rickard <3 Linda= Sant på när han var här.. ha ha..
Sötisar!! Alltför många vill att det ska va jag och Rickard igen.. Och oj va mycket prat om det de har blivit senaste veckan..
Tänk på att jag och Rickard blir förvirrad.. haha..
Vi är ju livrädd för varann :)

Aja, ikväll har jag myst med min bästa Kasia.. Vi lagade lite mat, spelade lite yatzy.. spanade lite på facebook, haha.. kollade på greys..
Nu ska jag strax nanna.. jobba imorn igen..
Och på fredag blir det shopping med Jenny pölsa Eriksson för fulla muggar efter jobbet.. sen myskväll här hemma och på lördag, då jäklar ska jag festa.. Vi ska till Luntan, han skule ha fest.. kul kul..

Min lilla älskade brorsdotter Matilda fyller myndig på fredag.. Herregud vad åren går... och va betyder det.. Att jag också blir äldre.. no shit... haha

Å vad bekommer hjärtat mitt så e de fortfarande kaos kära vänner..
I sinom tid lär ni få veta..
Just nu vet jag inte själv..

Någon sa till mig: linda, umgås inte med henne, hon är den falskaste människa jag vet.. Hon gör allt för egen vinnings skull.. Denne någon sa tom så starka ord som: jag hatar henne..
Jag gjorde som denne någon sa..
Helt plötsligt dyker de upp bilder där denne står och håller om henne..
Dubbelmoral eller?  Sånt är de värsta jag vet.. Trodde inte de om denne..
Men som tur är har man så mycket underbara vänner som är ärlig i alla väder..

Aja.. nu ska jag sova... Godnatt...
Denna låt är som klippt och skuren, som skriven för mig..
Den går rakt in i hjärtat..
VARJE gång kommer tårarna, trots att jag lyssnat på den om och om och om igen..
"Dont walk this lonely avenue.. I know its in your heart to stay..
When will i hear you say.. i love you.."
Grymt ;)




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0