Mad world..

Idag e ingen rolig dag!!
Kl 11 på jobbet idag ringer telefonen.. Så fort jag såg att det stod världens bästa på den högg det i magen och hjärtat på mig.. Hade på känn att det inte var ett roligt samtal..
Världens bästa är alltså ´Helena Källgren, min äldsta, trognaste och bästa vän..
Jag hör henne gråta och säga: nu har mamma somnat in för gott.. Usch usch, det var så hemskt..
Man vet ju absolut inte vad man ska säga.. Inget man säger kan ju nånsin få det att kännas bättre i den situationen..
Hon orkade såklart inte prata så mycket.. När vi lagt på började jag tokgråta..
Jag har ju växt upp med Helena och hennes föräldrar.. Det känns tomt..
Jag ringde direkt upp mamma och grina av mig..
Tycker så fruktansvärt synd om min älskade Helena.. Jag kan inte ens föreställa mig den smärta och sorg hon känner.

Önskar bara det fanns nåt jag kunde göra..
Hon vet att jag finns här dag som natt för henne.. för alltid..
Men önskar ändå att det fanns nåt mer än så jag kunde göra..

Vila i frid Eva..
Älskar dig Helena.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0