Tisdag..

Oj vilken natt.. hua..
Mådde illa på jobbet igår, kunde inte äta och kräktes 2ggr på jobbet.. Hade som ilningar i huvudet.. Sen inatt var jag upp var å varannan timme å kräktes med sprängande huvudvärk.. Så idag blev jag hemma från jobbet.. Å jag hatar verkligen det.. Usch... Men runt 5 idag släppte huvudvärken iaf och vid 8 fick jag i mig nåt och fått behålla det.. Så imorgon ska jag jobba igen..
Jag tror det kommer ifrån att jag fick massage i lördags av Sanna.. Haft så grymt ont länge nu att jag nästan tappat känseln på en del av ryggen.. Och Sanna var grym.. efter ett tag när hon fått kämpa sig igenom mina spänningar släppte väldigt mycke.. Det blir nästan så man vill gråta för de är så skönt.. Hon var superduktig...
Tack Sanna för det.. Hoppas det inte var sista gången :)
¨Sådär dålig blev jag sist när Lotta (fredriks mamma) masserade mig och fixade med mina händer också..
Tvärdålig, grät och kräktes och fick huvudvärk..
Så jag får nog inte vänta så länge mellan gångerna..

Va ska jag skriva om mer då..
I fredags hade vi tjejkväll här.. Jättemysigt..
I lördags hade ju Luntan fest.. Det var jätteroligt hos han.. Synd att alla sprids åt olika håll när man kommer till slick bara.. Så himla mycket folk var det.. Jag och Kasia gjorde en smitning lite tidigare å gick på subway å käka..
Sen är det hemligt :) :) Full vart jag kan jag säga..
På söndagen vart det bakismyskväll..
Kasia, Karin, johanna och Sanna kom hit..  godis å tv tittande..
Igår var de tillbaka till jobb och nyttiga livet igen :)

Nyss har Rickard varit här.. mysigt som alltid.. Pratat en massa å druckit kaffe..
Jag har varit alldeles för dålig på att hört av mig till honom och träffat honom den senaste tiden..
Tur han inte är den långsinta å sura killen.. Han har mycket förståelse och omtanke i kroppen den karln..

Näe nu ska jag nanna så jag e pigg imorgon..
Saknar mina syskon väldigt.. Min bror speciellt.. så sällan vi ses..
Syrran kommer ju med jämna mellanrum å sover över och sånt, men ska man ha ett dygn med bror så blir de jag som får sova över..
Vi e lika varann på de där med hemmakär han och jag..
Sover inte nå gärna borta..
Fast hemma hos han sover jag mer än gärna för där känns det som hemma.. Det har de alltid gjort..
Vet att du läser min blogg lars peter christer  så nu fattar du piken med att jag vill att du kommer till mig lite oftare å tar med dig pyjamasen.. (näe inte den turkosa mysoverallen i plysch som e ca 20 år gammal och vägrar att bli slängd)
Jag älskar dig så mycket..

Å en annan rolig sak som jag kan dela med mig i dagens blogg e att bandet överdrag från vemdalen har äntligen lagt ut videon från afterskin.. Gulligt av dom att skriva åt oss i slutet också..



Puss och godnatt..
Sudden <3

Kommentarer
Postat av: sannapanna

näe är lite jobbigt nu.. haha ja men precis :) vi fixar någon mer massage nångång gång men gå till doktorn nu som jag sa de är nog nått som inte står rätt till i ryggen :)

2009-03-18 @ 09:31:44
URL: http://sannaluundbergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0