ups and downs..

Jahapp..
Fredagen..
Åkte med Rickard hem till Söderhamn efter jobbet.. Kasia följde också med..
Vi lämnade av packningen hos pappa.. Brorsan skjutsade först Kasia hem till Tommy.. (Hon var hos han medans jag var hos Helena..) Sen åkte vi å hämtade Johan och Micaela och hennes lilla söta Tilde, och skjutsade han oss hem till Helena..
Usch vad sliten hon var lilla gumman.. Hon bröt ihop i mina armar, och den smärtan hoppas jag inte nån får känna av..  Det gjorde så ont i mig.. Hon sa att det som kändes mest var att hon visste att hon inte får prata mer med henne.. Att hon inte kunde ringa henne mer.. Och jag vet hur mycket dom pratade med varandra.. Och dom ägnade alltid den sista minuten åt till att säga puss, puss puss, puss till varandra.. Dom slutade aldrig att säga puss:)
Vi satt å pratade och försökte vara som vanligt.. Som hon själv sa så behövde hon det, träffa oss å tänka på annat..
Och det är inte olagligt att skratta..
Jag har ju varit väldigt spänd och nervös inför det här.. Med tanke på att jag är så känslig och att jag älskar Helena så mycket och blir så ledsen när hon är ledsen..:(
Helenas Robin fixade lite med min rygg å nacke.. Han sa att jag var hemskt spänd och stenhård.. Så nu e det andra gången någon säger de på en vecka.. Ont så in i h...vete gjorde de, va de nu var han gjorde.. men han vet vad han gör..
Det var så himla roligt att träffa Micaela och hennes dotter också, det har jag mått väldigt dåligt över.. Att vi inte hunnit setts sen hon fick Tilde.. Synd att vi skulle ses under de här omständigheterna..
Så mycket jag vela säga henne och prata om.. Men får se till att de bli snart igen..

Micaela och Tilde hos Helena :)


Iaf så skulle Helena å dom iväg å äta med Kalle, Helenas pappa så då åkte vi hem..
Jag hämtade upp Kasia och vi gick hem till pappa och fixade oss lite och åkte å mötte upp brorsan och Crister på Olles.. Skulle ta nån öl å surra lite.. Men jag tror inte jag var så laddad för de efter allt.. Men crister brorsan och Kasia var verkligen laddad.. Dom festade ju rejält dom med tequila å grejer.. Dom stupa en efter en.. först crister, sen kasia, sen brorsan.. ha ha.. Jag å Kasia sov hos pappsen..
Igår så kom Ingrid å hämtade oss.. Vi gick på bolaget, käkade på sibylla sen begav vi oss hem till Gävle.. Ingrid följde med å festa..
Det var jag, Ingrid, Nathalie och Sofie som satt här å drack.. Alla spänningar å allt måste släppt¨på mig när jag kom hem för jäklar va full jag blev fort..
Men detta var den roligaste kvällen på länge.. Och det måste jag tacka framförallt Ingrid för.. Tack gumman, detta gör vi om snart<3 Har skrattsår i magen idag..
Det var partypistolerna som spela på heartbreak, Tobbes vänner.. Så efter dom spelat följde jag å Ingrid med dom in till logen å drack en öl å surra.. De var trevligt..
Herregud vilket tok de var denna kväll.. ha ha, men bara kul..




Bag in da box :) :) :)

Mina fina flickor :)

Vädigt lyckad kväll..

Imorse när vi vakna kom Bodin in å drack kaffe..
Ikväll har jag bara myst med bästsaste Kasia..
Min 24 karats guldklimp :) Underbar vän hon :) så ni vet :)

Har mycket känslor i kroppen nu efter denna vecka och framför allt helgen..
Lägger in lite klipp som har lite å göra med varje känsla..

Den lyckliga känslan:) underbart!!



Saknaden och vänskapen..


Sorgen & saknaden

'
Det jag inte pratar el skriver om :)


Puss och godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0