På flykt...

Jag har flytt hemifrån.. Sitter nu på en trygg plats där jag kan slappna av och tänka lite på mina egna tankar och känslor..
Den senaste veckan har jag inte tänkt mina egna tankar, eller känt mina egna känslor..
Vill inte ha det på nå annat vis, än att finns till 100% för båda mina bästa vänner.
Men det var skönt att komma "hem till tryggheten" just nu.. Att sova med min "bebis" en natt..
Jobba imorgon, sen kommer mitt livs bästa vän..
Kan va bra att jag får lite ny energi tills dess..
 Helt plötsligt nu när jag får tid att känna..
Så känner jag dig!!
Längtar efter en av dina största varmaste kramar och mysigaste kyssar!!

Nu blir det film..

Älskar dig Lina JOHANNA Carlsson mest mest..
Och Karin Helena Örjansdotter Carlsson, vilken pärla du är.. Tack tusen ggr..
Älskar dig!!

Min just nu bästa favoritlåt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0