Småstadslivs festen mm

Det är så mycket som har hänt så jag har inte orkat skriva!!
Skrev ju ett inlägg om vad som hänt förut, men grejen blev så allvarlig att en vän rådde mig att ta bort det inlägget..
Med polisen inblandad å allt så var de nog ganska smart att ta bort det..
Denna vecka har varit jobbigt, ständigt denna rädsla och jag har inte vågat sova själv..
Igår var första natten jag sov själv å jag kan säga att det blev inte mer än en timmes sömn..
Minsta lilla ljud i och utanför lägenheten får hjärtat att stanna på mig!
Vill passa på att tacka mina underbara vänner som ställt upp hela tiden.. sovit här, hört av sig, stöttat!!
Nathalie, Kasia och Johanna..  Ni är änglar...
Även Matilda och syrran som kom hit å sov...
Vad hade jag gjort utan er??
Vad skulle jag göra härnäst utan er?
Älskar er så mycket!!!

Nu till det roliga som hänt!! Det har faktiskt hänt nåt roligt också!! :)
Småstadslivs festen i fredags..:) Den var skitrolig..
Innan Bion gick vi på berggrenska å tog en öl..
Filmen var sjukt bra och galet rolig!!
Festen blev jättelyckad..
Å självklart kom småstadslivs stjärnorna å festa med oss..
Grymt av dom!!
Kul att få träffa Christer efter allt prat prat prat :)
Äh lägger ut lite bilder..
Puss och kram!








Kommentarer
Postat av: kasia

Vad gulligt du skriver linda :D

2009-05-31 @ 17:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0