Fly away..

Vet inte vad jag ska skriva om allt som händer..
För det första vill jag skriva: Tack min Rickard för att du finns och är så otroligt bra och ärlig..
Om du visste vad jag saknar dig just nu!  Att man alltid får ett ärligt svar av dig när man frågar.. Aldrig nåt hymmel me dig! Och det älskar jag dig för..

Vad gör man när man står mitt i mellan 2 personer man älskar så starkt?
Båda vill ha mig eftersom jag e bådas bästa vän..
Men jag vet att en av dom inte är riktigt ärlig mot mig, förmodligen av rädsla att såra mig..
Men som man säger jag är hellre sårad av sanningen än lycklig av en lögn...

Vi är ju oslagbara du och jag.. Vi klarar detta..
Men du måste berätta ALLT som trycker dig.. Annars är inte vi, VI..

Trots omständigheterna har helgen varit grymt bra!!
På fredagen satt jag, Kasia, Fredrik och Pontus här på balkongen å festa lite, sen åkte vi in på jackpot å förfesta vidare..
Shots å grejer blev de ju =)
Och mina kära vänner Erik, Jocke och Robban kom också förbi :)
Så himla roligt! Speciellt att träffa Erik, det händer alldeles för sällan eftersom han bor i Hudik..
Haha, å våran shargong.. inte många som förstår den :) Men kul är det..
Å Jocke ser man inte heller mycket av.. Han betyder grymt mycket för mig. Han var den som fanns vid min sida när Sörling dog.. Den kvällen var han gudomlig!!
Och så har vi Robban då, min "första hjälpen kille"
Haha, nu nämner jag dig äntligen :) bra va?? Vet att du vill det...
Och så igår då.. Åkte in till stan till 11 och mötte Helena och Alex som kom me tåget..
Gick på stan lite..
Sen satt vi här på balkongen med Fredrik och Pontus tills dom drog vidare för fest!!
Sen åt vi lite och så.. Sen när Alex somnat drack vi lite öl och vin och åt ost och kex.. Satt på balkongen å prata prata prata en massa.. Skönt att se henne skratta så mycket efter allt med hennes mammas bortgång och tråkigheter..
Vi är verkligen unik och kan konsten att skratta med varandra..
Vi firar 25 års vänskap också detta året i augusti.. Va sägs om det?! Grymt!!

Nu har jag lämnat av dom på tåget och sitter å väntar på att Fredrik ska komma hem och att Kasia ska komma!! Vi ska leka idag..
Tant grön har ju öppnat.. jihooo :) Så det verar som de blir att vi hamnar där.. Jag med Kaffe då såklart eftersom ja jobbar imorgon..

Blir så pirr och glad i magen när jag hör den här gamla låten :)




Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0