Bäst av allt :)

Hemma från kryssningen:)
Lika lyckat som alltid.. nu är batterierna laddad me massa Berghagen igen..
Är jättetrött så jag orkar inte skriva om allt.. Lovar att göra det imorgon..
Måste berätta om hur min pappa dök upp som guben i låddan på viking terminalen och överraskade..<3  Vilken gobit han är.. Han visste hur jag kände innan resan och så gör han en sån sak.. underbart.. kärlek..

fick prata med Lasse också och han är så fantastisk som tar sig tid, och som får en att känna sig viktig och att det betyder något att man följt med så länge..
Han skulle skicka en skiva till mig, en efterlängtad.. Då han gör en konsert med sina låtar fast tillsammans med sveriges radios symfoniorkester i berwaldhallen.. Det var magiskt.. Och ni som följt min blogg vet hur jag reagerade på den konserten.. Att jag grät och bara älskade det..
Så alla som tror annat.. Lasse Berghagen är bäst, han bryr sig och har hjärtat på rätt plats..
Precis som hans dotter Malin.
Sätter in lite bilder från konserten..
Puss och godnatt mina fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0