Adventsmys

Personalfesten i lördags var jättekul iaf.. Harrys ska bli min krog har jag bestämt:) Vi var där och åt efter hockeyn och sen stannade vi kvar där.. Jätteroligt var det där ju, de trodde jag helt ärligt inte att de skulle.. Tänk så fel man kan ha:)
Hockeyn va dötrist dom 2 första perioderna.. dåligt spel och allmänt segt, men sen jäklar i 3e hände de grejer.. Spännande.. slutade iaf med att Brynäs vann mot Luleå med 4-3 i förlängning:) Brorsan blev nog bra sur när jag sms trakassera honom i Thailand :) Han håller ju på Luleå han..
På tal om bror, så ringde han igår och berätta hur varmt de är där och hur kul det är och att dom var på beachparty.. Inge avis alls blev man ju :))
Knäppte även en massa kort på personalfesten men alla är jättedåliga för jag hade bara mobilen med mig.. Trist men sant..

Igår var jag lite bakis men inte så farligt.. Följde med Emilia till Månkarbo och hämtade lilla Jossan..
Sen var jag bara hemma och mös i soffan..
Idag har jag jobbat som vanligt =) Efter jobbet var jag och mina bästa på waynes och drack lite kaffe.

Undra va som e så intressant i mobilerna :)) haha

Efter det, gick dom och träna och jag åkte hem och lagade lite mat tills dom kom:)) Vi har spelat lite yatzy ikväll, tänkte ta upp det igen nu när de är vinter och kallt ute :))

Nu sitter jag bara och njuter av advent:) De är ju liksom min tid på året det här.. Njuter av detta underbara te som jag köpt, ett riktigt julte, supergott. Med kanel och ingefära..


Adventsmys i köket nu :)

Är dödstrött på panelgardiner och har slutat med dom egentligen, men mina adventsgardiner måste jag ändå behålla i år igen, tycker dom e så enkel men ändå mysig..
Nu när jag ändå håller på å skriver en massa om advent och jul, så ska jag ge er min absoluta favoritjulsång. Den är så underbar så det finns inte ord.. Och det ska va med Jussi också =)

 



Är det inte vackert så säg..
Näe nu ska jag ta lite mer te och sen vänta tills ljusen slocknar, DÅ ska jag sussa :)
Puss på er.
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0