Fredagsmys

Och jag som så stort lovade att skriva mer om kryssningen dagen efter.. :) Kom massa saker emellan.. Såna saker som bästa vänner:)
Har varit så toktrött ända sen kryssningen.
Hade det så himla bra, och det blir lite svårt att komma tillbaka till vardag och jobb efter sånt.. Nog för att jag älskar mitt jobb, men ibland vill man vara på en annan plats ett tag till.. Tiden går liksom för fort..
Och jag träffar Marie alldeles för sällan.. Vi lärde känna varann när jag bodde i sthlm. Hon var min chef där och vi är båda överens om att det var vänskap vid första ögonkastet där.. När hon sa upp sig på företaget vart högsta cheferna väldigt sur och bittra, jag fick tjänsten som "chef" efter henne, men en kväll fick jag ett samtal från dom där dom sa att jag fick välja mellan jobbet och Marie..  (jag fick alltså inte va vän med henne när hon sagt upp sig) Självklart tackade jag för mig och valde Marie.. Hon ställde alltid upp på mig så de var ingen tvekan om saken..

Just nu ligger jag i soffan och tittar på Erik.. eh ja menar på idol..
Men hejar såklart på Erik. Han är så grym så grym..
Han måste bara vinna´..
Pratade med honom i telefon i tisdags förresten:) Lyx mig va? :)
Marie e ju bästa kompis med honom, de va hon som anmälde honom till idol:)
Så de e henne vi ska tacka för denna underbara sångröst :)

Ska försöka hålla ögonen öppna och se en film efter idol, men sen måste jag sova..
Vi ska ha personalfest imorgon, de blir dricka lite, sen hockey Brynäs-Luleå, sen ut och käka och sen festa till lite:)

Oppps nu börjar det igen.. spännande!!
Puss Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0