Fredagsmys..

Japp, det blir det nu.. Massa mys bara.. Jag jobbar i helgen så det finns inte så många andra alternativ :)
är ändå så trött hela tiden så de gör mig absolut inget.
Någon som har tips på hur man blir lite piggare?? Jättetjatigt att vara trött hela tiden..
Kanske är det ålderspaniken som gör det..
På onsdag blir jag ju ännu äldre och jag vill inte de :)

Idag efter jobbet var jag iaf iväg och köpte nyårsklänningen Känns så skönt att ha det klart:)

Men tänk, jag sitter å smågråter till postkodsmiljonären jag :)) Blir så rörd när dom blir så glad :)

Och alldeles nyss satt jag och skrattade som en tok åt mig själv, haha.. el åt min spotify lista..
vilken konstig musiksmak jag har egentligen:)) el inte konstig, men otroligt blandad..
Ger ett exempel här på en av min lista här så förstår ni va jag menar :))

*Thunder rolls- garth brooks
*Inte bara drömmar- Lasse B
*Sexy bitch-David guetta, akon
*Till stockholms skärgård- Lasse B
*Watcha say- Jason Derulo
*Paparazzi- Lady Gaga
*Matilda- Lasse B
*You dont know- Milow
*Rockin Robin- Michael Jackson
*Flirtige knut- Lasse B
*Bad romance- Lady Gaga
*Hålligång i skogen- Lasse B
*En morgon av lycka- Lasse B
*Juliette & Jonathan- Lotta Engberg
*The Match- Joey Tempest
*Syster- Hanna Hedlund
*Du är allt- Shirley Clamp
*Empty room- Sanna Nielsen
*Ding dong- Lasse B
*Hotel room service- Pitbull
*Hush hush- The pussycat dolls
*Älskade ängel- Lill-babs
*Breda leenden- Lasse B

Jaa ni ser ju :) haha.. Å varannan låt Lasse B..
aja, nu har jag inte tid.. det är ju idol..
Å jag ska ju såklart messa messa messa å rösta på Erik :)
Puss då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0