Jippi..

Har äntligen hittat en nyårsklänning :) En till grej man kan sluta tänka på nu då :) Så mycket som ska fixas innan vemdalen så man blir alldeles klen :))
Lääängtar nu som tusan.. En vecka ledigt, underbara vänner, massa SNÖ, fester.. Bara slappna av :)

Idag har jag varit ledig.. Karin kom strax efter jag vaknat å hälsade på.. Drack kaffe å pratade lite, sen åkte vi och hämtade kasia och sen drog vi ut till valbo.. Köpis och ikea..

Jag och min FINA vän Karin i bilen när vi skulle hämta Kasia :) <3


Nu sitter jag hemma och väntar på att Jenny (Eriksson alltså) och Ricki ska komma.. Jenny ska laga stuvade makaroner idag..
Skönt att slippa matlagning en dag =)
Hon bor ju lite hos mig nu när hon e hemlös ett tag, och ikväll ska Ricki sova här en stund med, för hans tåg går nån gång vid 3 inatt..
Så det blir väl lite film och sånt ikväll då..
Puss Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0