Min lediga dag

har hittills bestått av tvättstugan :)
Fanns bara tid kl 7 imorse, så de var bara att kliva upp.. PÅ med morgontofflorna och dricka en kopp kaffe :)

Barnsligt söta och oerhört sköna :) haha

Äh de gör väl inget att de står tea på koppen fast man dricker kaffe i den :)
Sen kollar jag på kylskåpsdörren för att vakna till och inse att livet är underbart..

När all känns hopplöst, ring mamma :)
Och kortet från Jenny och Fredrik, fick blommogram av dom för ett tag sen och detta fina kort :)
Även om blommorna vissnade efter ett tag så vissnar aldrig kortet :)
Mina bästa:)

Denna har suttit uppe på exakt samma ställe sen den kom ut i tidningen..
Vill ha han med mig alltid.. Saknar han så enormt mycket..
Den bästa vännen man kan tänka sig.. Nallebjörnen <3
Det går inte en dag utan att jag tänker på dig och önskar att du var här..
Jag fick låna en ängel, men alldeles för kort..
Fortfarande blir jag arg så fort jag ser en motorcykel.. Å jag kallar dom fortfarande för helvetesmaskiner!!

Och självklart har jag en kylskåpsmagnet på idolen också.. haha
Gullig gåva :)

Nu är jag iaf klar med tvätten och sitter här i soffan å klickar runt lite :)
Ska strax fixa tiill mig lite och åka ner på stan med Kasia och Nathalie..
Ta en fika loch så ska jag göra klart det sista på en present :)
Berättar mer om den presenten sen.. Fortfarande hemligt för att personen i fråga läser min blogg <3

Just ja, flera gånger när jag suttit i köket el stått och diskat så känns det som någon lägger handen på min axel..
Börjar verkligen tro att mina aningar är på riktigt..
Jobbigt att jag inte kan sova på nätterna av det bara..
Men ingen skulle väl tro mig om jag sa vad jag trodde :)

I helgen ska jag hem till byn.. Äntligen få titta på Johanna och Andreas huset..
Näe dags att hoppa in i duschen..
Ha en underbar dag mina fina..
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0