Nervös

Ja jag e lite nervös, som alltid.. Ska ju iväg å fira min födelsedag till havs med min fd chef från stockholm, Marie (världens bästa) och få se stora idolen Lasse Berghagen..
Jag har världens bästa chef nu också, som ger mig ledigt varje gång jag ska iväg på Lassekryssar :)
Hade en fantastisk födelsedag här hemma med familj och vänner också, men de här slår allt ändå :)
Måste försöka få min skönhetssömn nu så jag e pigg imorgon när jag ska sjunga dessa fantastiska låttexter framför denna fantastiska idol..
På tal om idoler... haha, fick ett födelsedagsklipp av idolErik också.. där han sjöng min absoluta favoritsång..
Men har lovat att inte lägga ut de, så tyvärr..
Bara mina närmaste har fått sett det..
Å det var inte dåligt de, han sjunger som en gud.. Och har en charm som e olaglig :)
Natti natti..

Kära vänner.. Linda älskar er mest i världen <3
Nathalie och Kasia, ni e mitt bästa.. <3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0