Seg som vanligt

Ja jag skulle ju ha bloggat för längesen:) En vecka sen idag som jag var på Lassekryssningen.. Men jag har inte hittat sladden till min digitalkamera så ja har inte kunnat lagt ut bilderna därifrån.. Jag har jättefina bilder, å ja blir så sur :( Flickorna var som vackra små prinsessor också..
Jag har fortfarande inte hittat den, så ja funderar starkt på om den ligger hemma i söderhamn hos mamma, pappa, syster eller bror.. SLARVMAJA e va jag e =)

Hade det iaf helt fantastisk mysigt och kul på resan..
Å tänk att jag blir lika glad varje gång jag får se å lyssna på min Lasse.. :)

När vi kom hem till Gävle igen och syster å barnen begav sig hem till Söderhamn blev de ruskigt tomt..
Usch de är en vidrig känsla när dom åker.. Dom kom ju på söndagen.. Då var vi i valbo å shoppade först, sen ut och åt.. Sen var det filmmys till max på kvällen.. Just ja, Linnea var hit och klöpp syrran en sväng också..
Jenny skjutsade oss till bussen på måndag förmiddag..

Sen har de varit jobb hela veckan och i helgen Jobbade även en natt torsdag till fredag.. Igår hade jag, Jenny och Kasia myskväll och film.. Idag har jag vart ledig.. Städat å gjort sånna nyttigheter.. Sen kom Emilia och lilla Fabian på en snabbvisit.. Efter det cyklade jag iväg till hemlingby och gick en prommis och faktiskt så sprang jag idag också.. Så de var skönt..
Kl 18.oo kom Mallan Hedberg med sina mary kay väskor.. det var dags för ett make up party hos mig.. Det var Malin, jag, Kasia, Jenny, Karin och Nathalie.. Det var faktiskt jättemysigt, så jag bokade in en ny på en gång.. fast hudvård nästa gång.. Självklart shoppade vi ju massa grejer också.. Älskar speciellt denna mascara:)
Kasia och Nathalie var kvar och kolla på idol sen..
Nu har jag gjort massa situps och andra övningar.. Så nu ska jag sussa me gott samvete..

SAKNAR MIN FAMILJ!! ENORMT MYCKE!! Men inte nu till helgen, men nästa kommer mami och papi iaf..
Skoj skoj.. Massa kärlek <3

Just ja, glömde nästan bort.. Nästa Berghagen kryssning e redan inbokad.. 23 november, strax efter min födelsedag..
Jenny och Fredrik ska med.. Kasia och Nathalie med, men vi måste bara ringa å fixa så lilla Kasia får hänga på.. Hon  har inte riktigt 23års åldern inne än min lilla Pulki:)
Syster vela också hänga med igen:)
Så de ska bli skoj..
Och äntligen verkar vemdalen helt klar också..
Vi var ju en man kort i våran stuga men de har löst sig..
Livet är ju bra underbart :)
Det rullar på..
MAn kan nog inte önska sig mer..
Ja har ju allt.. Underbara vänner och underbar familj..
Som gör mig till världens lyckligaste..
Min fina mamma och fina pappa är så grym.. dom ringde igår å gav mig en överraskning som gjorde mig så glad, men de e en lite hemlis =)
Puss och godnatt..
Måste bara dela med mig av min favoritlåt just nu..
Inte ofta man brukar lyckas med covers men här har Mariah lyckats fantastiskt bra tycker jag..
En riktig "somna in till" låt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0