hip hip

Nyss hemkommen från Söderhamn.. Varit hem å firat pappsen som fyllde 65 igår:)
Var ut till styvje efteråt å hälsa på kära bror och Johanna.. Käkade lite med dom.. Brorsan såg inte så pigg ut stackarn.. Usch, kan inte va kul med ständig huvudvärk.. hua..
Sen sov jag i Grundvik hos syster, Pelle och barnen.. Kröp ner å sussa med Denise :)
Idag har jag, syster, Therese, Pappa, brorsan och Matilda varit på furan å fikat.. Så på den här lilla korta svängen har jag hunnit träffa alla mina hjärtan.. Såå skönt..
Mamsen jobbade idag men jag träffade ju henne hos papsen igår..
Åkte med Johanna hem till Gävle igen för hon skulle till bästisen Sanna å leka i helgen..
Skönt för dom.. Kan inte va lätt att bo i olika städer.. TRO MIG, JAG VET!!!!:)

Va kul att få lite kvalitetstid med Johanna, var inte igår.. Ibland är vägen mellan söderhamn-Gävle alldeles för kort :)

Annars då..Väntar på att Kasia och Nathalie ska komma för vi ska fira Nattis som fyller år idag :)
Hip hip hurra på henne :)

Älskar mina vänner såå mycket, men de finns en av dom som jag är mycket besviken på.. Men det är det många runt omkring som fattar och förstår.. Flera stycken som nämnt det för mig den senaste tiden..
Man e ganska bortglömd där..
Synd..

Puss och kram mina fina..
På måndag smäller det, då drar jag, syster, och flickorna på berghagenkryssning.. :) jihooo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0