lately..

sämst på att skriva nu för tiden ja :( förlåt för det.. Har varit så himla mycket den sista tiden, så jag knappt hunnit med mig själv.. Jobb jobb bla..
Sen har jag väl inte mått speciellt bra heller ska jag erkänna... Hade nån typ av kris ett tag..
Familjesjukan kan man kalla den.. Saknade familjen min så jag höll på å bli tokig..
Men min prinsessa kom i rättan tid å rädda mig ur det.. Min bästis Jenny..
Tänk att jag aldrig kan va hel utan henne.. Helt omöjligt.. Hon e ju som en syster för mig också..

I onsdags kom hon hit till mig å sov, för hon skulle packa klart allt i sin lägenhet och köra lite småsaker till den nya lägenheten, sen på torsdag hjälpte jag henne lite efter jobbet.. Hon och Karin hade kört bra mycket under dagen.. På kvällen kom även Fredrik hit och sov.. Mina hjärtan :)
På fredagen kom Kenta också och hjälpte till.. Det var roligt att umgås med han också för de var ju ett tag sen.. Han var även med på lördag och söndag..
Jag var ledig i helgen så jag hjälpte till så mycket som möjligt.. I söndags städade jag å Jennsan ur den gamla.. Ja putsade fönster jävlar i min själ så handen min fick ett bryt :) Så de har varit väldigt jobbigt att jobba med den handen dom här 2 dagarna.. Det blir sakta men säkert jätte fint i deras nya lägenhetet. Dom har ju så sjukt mycket grejer dom där lurvpösarna :)
Pontus, Jennys lillebror bor ju där med dom nu.. Jättekul att ha han här i Gävle nu också..

Idag efter jobbet gick ja som vanligt i hemlingby men Helena var borta så jag gick själv.. Skulle gå med Robban men han kom upp så sent så vi satt och prata en stund när jag gått klart i stället.. Snäll kille å vän det där.. :)
När jag kom hem så kom Nathalie.. Vi käkade lite och drack kaffe å surra massa skit bara.. Nu har hon åkt hem å jag ligger i sängen och myser.. Tänkte försöka somna i tid för en gångs skull..

Tänkte jag skulle lägga in lite bilder från kräftskivan som jag lovade så stort :)

Sophie, Nathalie, Kasia och Matilda..

En bild på smörgåstårtan som Kasia och Nattli var så duktiga å gjorde..


Även lakritsshots hade dom fixat :)

'



Emilia kom också och de var roligt.. Hon har ju flyttat till uppsala hon..
Väntar fortfarande på ditt samtal Emiliot om du vet vad.. ha ha.. :)

Inne på goya träffade jag på Jennsie Eriksson så jag hängde mycket med henne.. skoj skoj..

Ja de var väl det..

Avslutar med favoritlåten för tillfället.. Som en liten godnattsång :)))

Puss och godnatt!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0