Bra slut på en bra vecka..

En dag kvar sen kommer mina älskade föräldrar till mig.. Mamma har tagit semester och min kära far har gått i pension nu.. Skumt.. Pension liksom.. va ska han göra om dagarna?! Han visade stolt upp sitt PRO medlemskort när jag var hem sist :) Mycket billiga resor får han ju.. Så jag antar att mann får hänga på.. Kul för dom faktisk :)
Vad har hänt denna vecka då.. Mycket nyttigt faktiskt.. Mycket som värmer mitt hjärta.. promenader, umgåtts med Jenny och Fredrik.. Varit med Emilia och lilla underbara Fabian hos dom i Norrsundet.. Jättemysigt och skoj, de händer alldeles för sällan..


Kolla så söt han är lilla Fabian när han sover :)
Så vackert så man kan gråta..

Igår var Bodin på besök i Gävle så vi käkade tacos hemma hos Jenny å Fredrik.. Mys:)
Idag har jag jobbat.. Fick ett efterlängtat samtal när jag jobba :)) Bästa Kasia som äntligen kommit hem från Mallis. Känns som hon varit borta i en månad, fast de bara var en vecka :) haha..
Så efter jobbet mötte jag och nathalie upp henne (å gissa om hon var brun alltså den lilla råttan, haha) och Rebecka också och gick på Goa och käka.. Indiskt.. hmm, va säger man.. Ingen höjdare tyckte jag och Kasia men systrarna Söderström gillade det.. Tur det då iaf :) lite dåliga bilder men sätter in dom ändå!! :)))


åsså negern å då :)


Efter det åkte jag och Kasia hem till mig å drack kaffe å surra lite, sen åkte jag till Jenny å Fredrik.. Ska sova här inatt..
Jenny å jag ligger i sängen med datorerna :)) och Fredrik hjälper Pontus med läxan :))



Ska strax sova.. Jag ska ju jobba imorgon..

Blir lite orlig över en viss blogg jag läser också.. Hon verkar inte må så bra, och jag önskar jag kunde finnas där.. vi bor ju i samma stad, men hon har väl inte mig som största idol tyvärr..
Tror att jag inte gillar henne, men så är ju verkligen inte fallet.. För då skulle jag väl inte ta åt mig som jag gör..
Men men..
godnatt på er alla fina, nu e det dags..
Natti natti..
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0