Näe vet ni va.

Jag vela inte ha snö på min lediga dag! :(
Är så trött på snö nu..
Jag städade och skrubbade min balkong igår när jag kom hem från jobbet. Satt där och tog en kaffe i solen, och idag kan jag inte ens gå ut på den..
Tråååkigt..
Så nu går jag runt här hemma, fortfarande i myskläder och poar lite..
Väntar på att Nathalie ska komma.. Jag tror vi ska göra pannkakor idag:)

Sitter här och dricker lite te i hopp om att få energin som lovas :)


Älskar dom små visdomsorden som sitter på varje tepåse..


Har hittat på ett nytt projekt nu också.. Igår plåppade de bara upp i huvudet på mig, ett gammalt bord, el ja ett sideboard som mamsen haft i grundvik förr.. Måla det vitt å ha i sovrummet..
Ringde mami å fråga om hon kastat de eller har det kvar.. Hon hade de kvar i förrådet.. yeay :)
Det är ju så snyggt med gamla möbler som man vitmålar så de ser så där slitet och snyggt ut.. Vet precis hur jag ska ha det på bordet också.. Tänk att virkat kommit tillbaka och helt plötsligt är så fiint..:))

Ikväll är det Håkans bar.. jihoo.. Finns de nåt roligare:)) haha..

En ung Håkan, så e mitt allra första minne av honom.. haha


Hörs sen :) Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0