Soft dag!!

Först har jag jobbat..
Efter jobbat åkte jag in till stan å träffa Frippe, vi gick och fika och gick på stan lite.
Jag försökte lura på han dom fulaste skorna jag kunde hitta, men han köpte de inte.. Han vägra..
Kan ni förstå varför?? :))) haha


Sen var vi in till söta Evelinn på salongen å hämta lilla Robbie,

 sen skjutsade frippe hem mig.
Och jag tog mig en promenix å lyssna på musik å funderade en massa..

Jag ska hem till Söderhamn i helgen, på fredag mysa med mor och far..
Men på lördag kommer Rickard..
Var ju tvungen att berätta för han igår att jag var Rickardsjuk, så på lördag kommer han till Söderhamn å stannar till Söndag..
Vi ska väl dricka lite öl med vänner :)
Äntligen, jag som saknart min lilla tuss så..
Är de en bra ide?? De vette tusan, men vi är kanske inte så smarta heller =) haha


JA menar en SÅN HÄR stämpel tar man inte bara bort SÅDÄR UTAN vidare :)))

Aja.. haha
Godnatt på er alla fina..
Puss puss
Me love you all =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0